Szukasz profesjonalnego sprzedawcy ?

Zadzwoń do nas!!! +48 604-192-386 ; 604-192-389 ; 696-426-850

Kontakt

Produkty NAFTOCHEM - INNE SMARY.

Aliten N
przeznaczony jest do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz przyrządów i mechanizmów pracujących w temperaturze od -50°C do 80°C, przy wysokich gradientach prędkości.

Aliten PS
przeznaczony jest do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych maszyn i urządzeń pracujących w przemyśle spożywczym w temperaturze od -30°C do 120°C. Smar Aliten PS posiada atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający ten smar do stosowania w urządzeniach przemysłu spożywczego.

Aliten LKP-000
stosuje się do smarowania pantografów oraz zbieraków prądowych , przy suwnicach dźwigowych oraz wszelkiego rodzaju elektrowozach w przemyśle maszynowym.

Smar Cu 10A
stosuje się do smarowania zestyków elektrycznych przełączników kierunkowskazów samochodowych oraz innych zestyków elektrycznych małej mocy, w celu zmniejszenia oporu zestykowego i polepszenia warunków przełączania.

Smar Grafitowany
przeznaczony jest do smarowania wolnoobrotowych mechanizmów i silnie obciążonych powierzchni trących pracujący w zakresie temperatur od -20 °C do 60 °C. Smar ten może być stosowany do smarowania piór resorów, gwintów śrub, łańcuchów, otwartych przekładni zębatych oraz przekładni ślimakowych. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych i innych mechanizmów precyzyjnych.

Smar STP
przeznaczony jest do okresowego smarowania podwozi pojazdów samo­chodowych, sworzni, przegubów oraz innych węzłów tarcia w zakresie tempera­tur od -10 do 60°C. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pompy wodnej.

Smary CSW-1 i CSW-2
stosuje się do smarowania łożysk tocznych klatek walcowniczych i urządzeń pomocniczych w centralnym systemie smarowania przy temperaturze pracy nie wyższej niż 60°C. Smar CSW-1 stosuje się przy dłuższych i węższych przewodach doprowadzających smar,natomiast smar CSW-2 przy krótszych i szerszych przewodach doprowadzających smar.

Smar Hermeton AZ
przeznaczony jest do długotrwałej konserwacji i hermetyzacji szczelin, otworów, pokryw, drzwi i innych nieszczelności w pojazdach wojskowych.

Do Góry