Szukasz profesjonalnego sprzedawcy ?

Zadzwoń do nas!!! +48 604-192-386 ; 604-192-389 ; 696-426-850

Kontakt

Produkty TEXACO - samochodowe oleje silnikowe (osobowe, ciężarowe, autobusy, motocykle, łodzie, pojazdy rolnicze ).

Havoline Synthetic 5W-40

Całkowicie syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do samochodów osobowych napędzanych silnikami benzynowymi i Diesla, bez i z turbodoładowaniem oraz tych wyposażonych w katalizatory spalin, a także zasilanych paliwem gazowym LPG.

Havoline Synthetic 505.01 5W-40

Całkowicie syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony specjalnie do smarowania silników Diesla firmy VW wyposażonych w pompowtryskiwacze i wymagających olejów zgodnie z normą VW505.01.

Havoline Synthetic 0W-40

Całkowicie syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do samochodów osobowych napędzanych silnikami benzynowymi i Diesla, bez i z turbodoładowaniem oraz tych wyposażonych w katalizatory spalin, a także zasilanych paliwem gazowym LPG.

Havoline Synthetic 0W-30

Całkowicie syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony w szczególści do silników benzynowych i silników Diesla firmy VW/Audi wymagających olejów o wydłóżonych przebiegach między przeglądami zgodnie z normą VW503.00/506.00.

Havoline Synthetic 506.01 0W-30

Całkowicie syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do silników VW/Audi o wydłużonych przebiegach międzyobsługowych i wymagających olejów zgodnych z normamiVW506.01,VW506.00 i VW503.00.

Havoline Synthetic DS 0W-30

Całkowicie syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do samochodów osobowych wyposażonych w silniki benzynowe, Diesla, bez i z turbodoładowaniem.

Havoline Energy EF 5W-30

Wielosezonowy, niskopopiołowy (low SAPS), energooszczędny olej silnikowy zestawiony przy udziale syntetycznych olejów bazowych, przeznaczony do samochodów osobowych i pojazdów typu van napędzanych silnikami benzynowymi i Diesla wyposażonymi w najnowocześniejsze katalizatory spalin oraz filtry cząstek stałych i wymagającymi stosowania olejów silnikowych klasy ACEA C1.

Havoline Energy 5W-30

Wielosezonowy, energooszczędny olej silnikowy zestawiony przy udziale mineralnych, niekonwencjonalnych olejów bazowych i pakietu dodatków uszlachetniających, przeznaczony do samochodów osobowych napędzanych silnikami benzynowymi i Diesla, bez i z turbodoładowaniem oraz tych wyposażonych w katalizatory spalin. Obniża zużycie paliwa.

Havoline Ultra S 5W-30

Wielosezonowy, niskopopiołowy (low SAPS) olej silnikowy zestawiony przy udziale syntetycznych olejów bazowych, przeznaczony do samochodów osobowych i pojazdów typu van napędzanych silnikami benzynowymi i Diesla wyposażonymi w najnowoczeoeniejsze katalizatory spalin oraz filtry cząstek stałych i wymagającymi stosowania olejów silnikowych klasy ACEA C3.

Havoline Ultra S 5W-40

Wielosezonowy, niskopopiołowy (low SAPS) olej silnikowy zestawiony przy udziale syntetycznych olejów bazowych, przeznaczony do samochodów osobowych i pojazdów typu van napędzanych silnikami benzynowymi i Diesla wyposażonymi w najnowoczeoeniejsze katalizatory spalin oraz filtry cząstek stałych i wymagającymi stosowania olejów silnikowych klasy ACEA C3.

Havoline Ultra V 5W-30

Wielosezonowy olej silnikowy zestawiony z wykorzystaniem specjalnie wyselekcjonowanych olejów bazowych, przeznaczony do benzynowych i wysokoprężnych silników VW/Audi wymagających stosowania olejów o wydłużonych przebiegach i spełniających wymagania normy VW504.00 / 507.00

Havoline Ultra G Longlife 5W-30

Wielosezonowy olej silnikowy zestawiony przy udziale mineralnych, niekonwencjonalnych olejów bazowych i pakietu dodatków uszlachetniających, przeznaczony do samochodów osobowych napędzanych silnikami benzynowymi i Diesla. Zalecany szczególnie do pojazdów GM/Opel wymagających olejów z normą GM-LL-A-025 / GM- LL-B-025

Havoline Ultra BM 5W-30

Wielosezonowy olej silnikowy zestawiony przy udziale mineralnych, niekonwencjonalnych olejów bazowych i syntetycznych estrów oraz pakietu dodatków uszlachetniających, przeznaczony do samochodów osobowych napędzanych silnikami benzynowymi i Diesla, bez i z turbodoładowaniem.

Havoline Ultra 5W-40

Wielosezonowy olej silnikowy zestawiony przy udziale mineralnych, niekonwencjonalnych olejów bazowych i pakietu dodatków uszlachetniających, przeznaczony do samochodów osobowych z silnikami benzynowymi i Diesla.

Havoline Extra 10W-40

Wielosezonowy olej silnikowy zestawiony z udziałem mineralnych, niekonwencjonalnych olejów bazowych i pakietu dodatków uszlachetniających, do samochodów osobowych z silnikami benzynowymi i Diesla, bez i z turbodoładowaniem oraz tych wyposażonych w katalizatory spalin, a także zasilanych paliwem LPG.

Havoline Extra 15W-50

Wielosezonowy olej silnikowy zestawiony z udziałem mineralnych, niekonwencjonalnych olejów bazowych i pakietu dodatków uszlachetniających, do samochodów osobowych z silnikami benzynowymi i Diesla, bez i z turbodoładowaniem oraz tych wyposażonych w katalizatory spalin, a także zasilanych paliwem LPG.

Havoline Diesel Extra 10W-40

Wielosezonowy olej silnikowy z udziałem mineralnych, niekonwencjonalnych olejów bazowych i pakietu dodatków uszlachetniających, do samochodów osobowych z silnikami Diesla, bez i z turbodoładowaniem oraz wyposażonych w katalizatory spalin. Może być stosowany w silnikach benzynowych.

Havoline Premium 15W-40

Mineralny, wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do samochodów osobowych napędzanych silnikami benzynowymi i Diesla, bez i z turbodoładowaniem oraz tych wyposażonych w katalizatory spalin, a także zasilanych paliwem gazowym LPG.

Havoline Premium 20W-50

Mineralny, wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do samochodów osobowych napędzanych silnikami benzynowymi i Diesla, bez i z turbodoładowaniem oraz tych wyposażonych w katalizatory spalin, a także zasilanych paliwem gazowym LPG.

Havoline Diesel 15W-40

Mineralny, wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do samochodów osobowych napędzanych silnikami Diesla, bez i z turbodoładowaniem oraz tych wyposażonych w katalizatory spalin. Może być również stosowany w silnikach benzynowych.

Ursa Premium FE 5W-30

Całkowicie syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy typu UHPD (Ultra High Performance Diesel) zalecany do ciężkich pojazdów transportowych i autobusów wyposażonych w najnowsze silniki Diesla, bez i z turbodoładowaniem, pozwalający, przy uwzględnieniu zaleceń producentów pojazdów, na maksymalne wydłużenie przebiegów między wymianami oleju.

Ursa Ultra 10W-40

Całkowicie syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy typu UHPD (Ultra High Performance Diesel) zalecany do ciężkich pojazdów transportowych i autobusów wyposażonych w wolnossące i turbodoładowane silniki Diesla o najnowszych konstrukcjach spełniających normę Euro 4 w zakresie emisji spalin, pozwalający (przy uwzględnieniu zaleceń producentów pojazdów) na maksymalne wydłużenie przebiegów między wymianami oleju. Przeznaczony w szczególności do silników wyposażonych w najnowocześniejszy osprzęt zmniejszający emisję spalin typu DPF (Diesel Particulate Filter), CRT (Conitinously Regenerating Trap), czy SCR (Selective Catalytic Reduction)

Ursa TDX 10W-40

Wielosezonowy olej silnikowy typu UHPD (Ultra High Performance Diesel) zalecany do ciężkich pojazdów transportowych i autobusów wyposażonych w najnowsze silniki Diesla, bez i z turbodoładowaniem, pozwalający, przy uwzględnieniu zaleceń producentów pojazdów, na maksymalne wydłużenie przebiegów między wymianami oleju.

Ursa Super TDX 10W-40

Wielosezonowy, mineralny niekonwencjonalny olej silnikowy typu UHPD (Ultra High Performance Diesel) zalecany do ciężkich pojazdów transportowych i autobusów wyposażonych w najnowsze silniki Diesla, bez i z turbodoładowaniem, pozwalający, przy uwzględnieniu zaleceń producentów pojazdów, na maksymalne wydłużenie przebiegów między wymianami oleju.

Ursa Super TD 10W-40

Wielosezonowy, olej silnikowy typu SHPD (Super High Performance Diesel) zalecany do ciężkich pojazdów transportowych i autobusów wyposażonych wolnossące i turbodoładowane silniki Diesla, pozwalający (przy uwzględnieniu zaleceń producentów) na wydłużenie przebiegów między wymianami oleju. Może być równieź stosowany w pojazdach z silnikami benzynowymi, których producenci wymagają olejów o odpowiednich klasach jakości API i ACEA.

Ursa Super TD 15W-40

Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy typu SHPD (Super High Performance Diesel) zalecany do ciężkich pojazdów transportowych i autobusów wyposażonych wolnossące i turbodoładowane silniki Diesla, pozwalający (przy uwzględnieniu zaleceń producentów) na wydłużenie przebiegów między wymianami oleju. Może być również stosowany w pojazdach z silnikami benzynowymi, których producenci wymagają olejów o odpowiednich klasach jakości API i ACEA.

Ursa Super TD 20W-50

Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy typu SHPD (Super High Performance Diesel) zalecany do ciężkich pojazdów transportowych i autobusów wyposażonych wolnossące i turbodoładowane silniki Diesla, pozwalający (przy uwzględnieniu zaleceń producentów pojazdów) na wydłużenie przebiegów między wymianami oleju. Może być również stosowany w pojazdach z silnikami benzynowymi, których producenci wymagają olejów o odpowiednich klasach jakości API i ACEA.

Ursa Super LA 15W-40

Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy przeznaczony do ciężkich pojazdów transportowych i autobusów, a także i lżejszych pojazdów dostawczych i samochodów osobowych wyposażonych w silniki benzynowe i Diesla, bez i z doładowaniem jak również do pojazdów z silnikami zasilanymi paliwem gazowym LPG. Pozwala, przy uwzględnieniu zaleceń producentów pojazdów, na długie przebiegi między wymianami.

Ursa Super LA 20W-50

Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy przeznaczony do ciężkich pojazdów transportowych i autobusów, a także i lżejszych pojazdów dostawczych i samochodów osobowych wyposażonych w silniki benzynowe i Diesla, bez i z doładowaniem jak równieź do pojazdów z silnikami zasilanymi paliwem gazowym LPG. Pozwala, przy uwzględnieniu zaleceń producentów pojazdów, na długie przebiegi między wymianami.

Motor Oil 15W-40

Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy do silników wysokoprężnych bez i z turbodoładowaniem oraz do silników z zapłonem iskrowym.

Motex 2T-SX

Syntetyczny olej do dwusuwowych silników iskrowych chłodzonych powietrzem, przeznaczony do smarowania przez domieszkę oleju do paliwa w proporcji 1:50 (lub wg zaleceń producenta silnika).

Motex 2T-X

Półsyntetyczny olej do dwusuwowych silników iskrowych chłodzonych powietrzem, przeznaczony do smarowania przez domieszkę oleju do paliwa w proporcji 1:50 (lub wg zaleceń producenta silnika).

Motex 2T

Mineralny olej do dwusuwowych silników iskrowych chłodzonych powietrzem, przeznaczony do smarowania przez domieszkę oleju do paliwa w proporcji 1:50 (lub wg zaleceń producenta silnika).

Motex S Outboard

Syntetyczny, biodegradowalny olej do dwusuwowych iskrowych silników pozaburtowych chłodzonych wodą (TC-W3) oraz do iskrowych dwusuwowych silników chłodzonych powietrzem (API TC).

Motex 2T Outboard

Mineralny olej do dwusuwowych iskrowych silników pozaburtowych chłodzonych wodą (TC-W3) oraz do iskrowych dwusuwowych silników chłodzonych powietrzem (API TC).

Motex 4T-X 10W-40

Wielosezonowy olej do czterosuwowych silników spalinowych motocykli, zestawiony przy udziale mineralnych, niekonwencjonalnych olejów bazowych i wysokojakościowych pakietów dodatków uszlachetniających.

Super Universal Tractor Oil 15W-30

Wielosezonowy, mineralny, uniwersalny olej traktorowy do stosowania w silnikach ciągników rolniczych, skrzyniach biegów, przekładniach głównych oraz układach hydraulicznych.

Super Universal Tractor Oil Extra 10W-30

Wielosezonowy, mineralny, uniwersalny olej traktorowy do stosowania w silnikach ciągników rolniczych, skrzyniach biegów, przekładniach głównych oraz układach hydraulicznych.

Multitex Premium 10W-40

Wielosezonowy, wielofunkcyjny olej smarujący do stosowania w silnikach, układach przeniesienia napędu, mokrych hamulcach, układach hydraulicznych oraz sprężarkach. Zalecany jest szczególnie do pojazdów terenowych umożliwiając racjonalizację liczby stosowanych ośrodków smarowych.

Diesel Engine Oil 1682H

Bezcynkowy, mineralny olej silnikowy zalecany do stosowania w dwu- i czterosuwowych, turbodoładowanych i wolnossących silnikach Diesla w kolejnictwie.

Diesel Engine Oil 11093

Bezcynkowy, mineralny olej silnikowy zalecany do stosowania w dwu- i czterosuwowych, turbodoładowanych i wolnossących silnikach Diesla w kolejnictwie.

Do Góry