TRANSMISSION TM 80W-90 / 85W-140 Mineralny olej silnikowy. > Bardzo dobra wytrzymałość warstwy smarnej na duże obciążenia zapewniająca optymalną ochronę kół zębatych przed zacieraniem, pracujących pod dużym obciążeniem przed zacieraniem. > Bardzo dobry poziom ochrony przeciwzużyciowej, antykorozyjnej i przeciwrdzewnej. | Klasyfikacje API GL-5 |
EP 80W-90 Olej przekładniowy. > Wysoki wskaźnik lepkości zapewniający płynność w niskich temperaturach wystarczającą do zachowania funkcjonalności skrzyni biegów podczas rozruchu zimnego silnika, a jednocześnie utrzymujący odpowiednią grubość filmu olejowego w celu zapewnienia optymalnej ochrony łożysk. > Dobra wytrzymałość warstwy smarnej na duże obciążenia (Extreme Pressure) oraz dobre właściwości przeciwzużyciowe zapewniające większą trwałości kół zębatych i synchronizatorów. > Dobre właściwości przeciwzużyciowe, przeciwutleniające, antypienne, antykorozyjne i przeciwrdzowe. | Klasyfikacje API GL-4 MAN 341 typ E-1 / Z-2 ZF TE-ML 02A, 16A, 17A, 19A |
FLUIDE G3 Olej do przekładni automatycznych lub układów wymagających kierowania. > Specjalne właściwości cierne umożliwiające ograniczony poślizg części ciernych - płynne załączanie sprzęgieł bez nadmiernego poślizgu ani piszczenia hamulców. > Neutralność w stosunku do elementów elastomerowych i metali nieżelaznych (miedź itp.). > Dokładność i elastyczność w trakcie wykonywania manewrów z bardzo niską prędkością. | Klasyfikacje DEXRON III G |
DYNATRANS LS 80W-90 Olej do mostów i osi wyposażonych w mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu wewnętrznym z automatyczną blokadą. > Gwarantuje wysoką czystość tarczy o zwiększonym tarciu zamontowanych na osiach. > Zapobiega powstawaniu hałasu i drgań podczas intensywnego użytkowania. > Dzięki zastosowaniu dodatków zwiększających wytrzymałość warstwy smarnej na duże obciążenia (EP, Extreme Pressure) gwarantuje maksymalną ochronę kół zębatych i elementów ciernych. > Doskonała zgodność z materiałami ciernymi tarcz. > Doskonałe zachowanie w stosunku do uszczelnień. | Klasyfikacje API: GL-5-LS MIL.L.: 2105D Aprobaty producentów ZF: TE-ML 05C/12C/16E |
BIOTRANS LS FE 75W-90 Syntetyczny, biodegradowalny, pochodzący z odnawialnych surowców olej o bardzo wysokich właściwościach przeznaczonych do zwolnic i osi z tarczowymi mechanizmami różnicowymi o zwiększonym tarciu wewnętrznym. > Płynne załączanie sprzęgła bez klinowania ani nadmiernego poślizgu samoblokujących się tarczy ciernych. > Dzięki zastosowaniu dodatków zwiększających wytrzymałość warstwy smarnej na obciążenia (EP, Extreme Pressure) zapewnia maksymalną ochronę kół zębatych pracujących pod dużym, udarowym obciążeniem. > Dobra zgodność z uszczelnieniami stosowanymi w przekładniach. > Zalecane zwłaszcza w przypadku możliwości zanieczyszczenia obrabianego pola, wody, lasów lub wrażliwych środowisk, które należy chronić. > Właściwości reologiczne i cierne oleju zapewniają zmniejszenie strat energii mechanicznej w smarowanych podzespołach, a tym samym zmniejszenie zużycia paliwa. | Spełnia wymagania definicji biologicznego środka smarnego ("bio-lubricant") określonej przez Wspólnotę Europejską. Spełnia wymagania międzynarodowych klasyfikacji: API GL-5 i MIL.L 2105D Spełnia specyfikacje najważniejszych producentów. |
BIOTRANS BV FE 75W-80 Biodegradowalny, pochodzący z surowców odnawialnych olej o bardzo wysokiej jakości przeznaczony do skrzynek rozdzielczych i przekładni w szerokiej gamie pojazdów przemysłowych i usługowych. > Płynne załączanie sprzęgła bez klinowania ani nadmiernego poślizgu w układach synchronizowanych. > Dzięki zastosowaniu dodatków zwiększających wytrzymałość warstwy smarnej na obciążenia (EP, Extreme Pressure) zapewnia maksymalną ochronę kół zębatych pracujących pod dużym obciążeniem. > Dobra zgodność z uszczelnieniami stosowanymi w przekładniach. > Zalecane zwłaszcza w przypadku możliwości zanieczyszczenia obrabianego pola, wody, lasów lub wrażliwych środowisk, które należy chronić. > Właściwości reologiczne i cierne oleju zapewniają zmniejszenie strat energii mechanicznej w smarowanych podzespołach, a tym samym zmniejszenie zużycia paliwa. | Spełnia wymagania definicji biologicznego środka smarnego ("bio-lubricant") określonej przez Wspólnotę Europejską. Spełnia wymagania międzynarodowych klasyfikacji: API GL-5 i MIL.L 2105D Spełnia specyfikacje najważniejszych producentów. |