Szukasz profesjonalnego sprzedawcy ?

Zadzwoń do nas!!! +48 604-192-386 ; 604-192-389 ; 696-426-850

Kontakt

Produkty TOTAL - samochody ciężarowe i maszyny budowlane.

TOTAL, pragnąc zaspokoić potrzeby swoich klientów, zawsze łączył doskonałe parametry oferowanych produktów z odpowiednimi usługami.

TOTAL oferuje nową gamę produktów dla maszyn budowlanych. Te wielofunkcyjne oleje spełniają najnowsze wymagania producentów maszyn i ostatnio wprowadzonych standardów (MAN, RVI, MB, ACEA, API...), biorąc pod uwagę łatwość stosowania i ekonomiczną logistykę.

Dodatkowo - stosując ANAC możesz korzystać z usługi prewencyjnej diagnostyki, która pomoże Ci zoptymalizować zarządzanie posiadanymi maszynami i pojazdami.

Gama MULTI TP

TOTAL MULTI TP: ŁATWIEJSZE i SZYBSZE smarowanie.

Gama Multi TP przeznaczona jest do:

koparek
spychaczy
ładowarek
wywrotek
ciężarówek

TOTAL TP MAX i TP TRANS posiadają następujące parametry techniczne:

wysoki wskaźnik lepkości dzięki zastosowaniu bazy syntetycznej (MAX),
bardzo niska temperatura płynięcia
doskonałe właściwości myjące i dyspergujące (MAX),
doskonałe właściwości przeciwkorozyjne
doskonałe właściwości EP (TRANS).



Oleje silnikowe



TOTAL RUBIA TIR 9200 FE 5W30
100 % SYNTETYCZNY, WIELOSEZONOWY, PALIWOOSZCZĘDNY OLEJ DO SILNIKÓW WYSOKOPRĘŻNYCH
TOTAL RUBIA TIR 9200 FE 5W30 jest nowej generacji olejem silnikowym opracowanym w technologii syntetycznej. Olej ten przeznaczony jest do wszsytkich typów silników wysokoprężnych samochodów ciężarowych, wolnossących lub turbodoładowanych. TOTAL RUBIA TIR 9200 FE 5W30 zalecany jest do stosowania w silnikach najnowszych konstrukcji (spełniających normę EURO 2 i EURO 3 - bardziej przyjazną środowisku naturalnemu). TOTAL RUBIA TIR 9200 FE 5W30 gwarantuje wysoka wytrzymałość filmu olejowego w ekstremalnych warunkach pracy i efektywną ochronę silnika podczas rozruchu nawet w czasie największych mrozów. Stosowanie oleju TOTAL RUBIA TIR 9200 FE 5W30 umożliwia wydłużenie okresów pomiędzy wymianami oleju do 100 000 km, ale tylko w przypadkach zalecanych przez konstruktorów silników. Olej ten jest również doskonale przystosowany do stosowania w silnikach pracujących na paliwie o bardzo niskiej zawartości siarki (<0.05%).

TOTAL RUBIA TIR 7400 FE 10W30
WIELOSEZONOWY, PALIWOOSZCZĘDNY OLEJ DO SILNIKÓW WYSOKOPORĘŻNYCH
TOTAL RUBIA TIR 7400 FE 10W30 jest najnowszej generacji wielosezonowym, paliwooszczędnym olejem silnikowym. Przeznaczony jest o stosowania w silnikach wysokoprężnych najnowszej generacji, spełniających normy EURO 2 i EURO 3. TOTAL RUBIA TIR 7400 FE 10W30 umożliwia wydłużenie przebiegów między wymianami oleju. TOTAL RUBIA TIR 7400 FE 10W30 jest doskonale przystosowany do silników pracujących na paliwie o bardzo niskiej zawartości siarki (<0.05%).

TOTAL RUBIA TIR 6400 FE 15W30
WIELOSEZONOWY, PALIWOSZCZĘDNY OLEJ DO SILNIKÓW WYSOKOPRĘŻNYCH
TOTAL RUBIA TIR 6400 FE 15W30 jest najnowszej generacji paliwoszczędnym olejem do silników wysokoprężnych pracujących w silnikach samochodów ciężarowych. TOTAL RUBIA TIR 6400 FE 15W30 pozwala na wydłużenie przebiegów pomiędzy wymianami oleju, w zależności od zaleceń konstruktora silnika. TOTAL RUBIA TIR 6400 FE 15W30 zalecany jest do stosowania w silnikach spełniających normę EURO 2 i EURO 3. wytrzymałość filmu olejowego w ekstremalnych warunkach pracy i efektywną ochronę silnika podczas rozruchu nawet w czasie największych mrozów. Stosowanie oleju TOTAL RUBIA TIR 9200 FE 5W30 umożliwia wydłużenie okresów pomiędzy wymianami oleju do 100 000 km, ale tylko w przypadkach zalecanych przez konstruktorów silników. Olej ten jest również doskonale przystosowany do stosowania w silnikach pracujących na paliwie o bardzo niskiej zawartości siarki (<0.05%).



Mosty



TOTAL TRANSMISSION SYN FE
SYNTETYCZNY OLEJ PRZEKŁADNIOWY
TOTAL TRANSMISSION SYN FE to olej przekładniowy o bardzo wysokiej jakości. Został opracowany zgodnie z założeniami polityki T.D.L. (Total Drive Line), jest przeznaczony do mechanicznych skrzyń biegów zsynchroniczowanych lub nie, mostów, przekładni redukcyjnych. Zaleca się stosowanie oleju TOTAL TRANSMISSION SYN FE do skrzyń biegów, ktore wymagają oleju klasy: API GL-4; API GL-5 lub API MT-1.

TOTAL TRANSMISSION BM 75W-90
SYNTETYCZNY OLEJ PRZEKŁADNIOWY
TOTAL TRANSMISSION BM 75W-90 to bardzo wysokiej jakości syntetyczny olej przekładniowy pozwalający na maksymalne wydłużanie przebiegów pomię­dzy wymianami w przypadku mostów napędowych Mercedes Benz i MAN.

TOTAL TRANSMISSION RS FE 80W-90
MINERALNY OLEJ PRZEKŁADNIOWY
TOTAL TRANSMISSION RS FE 80W-90jest olejem skomponowanym ze specjalnie wyselekcjonowa­nych mineralnych baz olejowych i modyfikatorów tarcia pozwalających obniżyć zużycie paliwa poprzez obniżenie oporów tarcia pomiędzy elementami skrzyni biegów i mostów. Zalecany do stosowania w skrzyniach biegów, osiach, skrzynkach przekaźnikowych, mostach z prze­kładniami hipoidalnymi, itp. do wszystkich rodzajów przekładni, dla których przewidziano stoso­wanie olejów zgodnych z API: MT-1, GL-4, GL-5.

TOTAL TRANSMISSION RS FE 80W-140
MINERALNY OLEJ PRZEKŁADNIOWY
jest olejem skomponowanym ze specjalnie wyselekcjonowa­nych mineralnych baz olejowych i modyfikatorów tarcia pozwala­jących obniżyć zużycie paliwa poprzez obniżenie oporów tarcia pomiędzy elementami skrzyni biegów i mostów. wszystkie typy przekładni, gdzie wymagane jest stosowanie oleju spełniającego wymagania API GL-5. przekładnie wysoko obciążone. osie hipoidalne, również osie o pojedynczej i podwójnej re­dukcji. zalecane do tych rozwiązań, gdzie stosowane są filtry w ukła­dzie smarowania.



Oleje silnikowe



TOTAL RUBIA TIR 8900 10W40
NAJNOWSZEJ GENERACJI OLEJ LOW SAPS
TOTAL RUBIA TIR 8900 to nowej generacji, półsyntetyczny, bardzo wysokiej jakości olej silnikowy typu Low SAP (Siarka, Popiół, Fosfor) przeznaczony do stosowania w silnikach EURO IV. TOTAL RUBIA TIR 8900 zalecany jest do stosowania w najnowszej generacji silnikach (EURO III i IV) wyposażonych w DPF - filtr cząstek stałych. TOTAL RUBIA TIR 8900 może również być stosowany w silnikach EURO IV wyposażonych w specjalny system SCR (Selective Catalytic Reduction).

TOTAL RUBIA TIR 8600 10W40
WIELOSEZONOWY, PÓŁSYNTETYCZNY OLEJ DO SILNIKÓW WYSOKOPRĘŻNYCH
TOTAL RUBIA TIR 8600 10W40 to półsyntetyczny olej silnikowy przeznaczony do silników wysokoprężnych, turbodoładowanych i wolnossących, stosowanych w pojazdach ciężarowych. Doskonale sprawdza się nawet w najtrudniejszych warunkach pracy, we wszystkich porach roku. TOTAL RUBIA TIR 8600 10W40 zalecany jest do silników samochodów ciężarowych jeżdżących w dalekie trasy (typu TIR), autobusów i autokarów. Umożliwia wydłużenie okresów między wymianami oleju, zgodnie z zaleceniami konstrkutorów silników i w zależności od rodzaju pracy samochodu. TOTAL RUBIA TIR 8600 10W40 jest zalecany zwłaszcza do silników spełniających wymagania normy EURO 2.

TOTAL RUBIA TIR 7400 15W40
WIELOSEZONOWY, MINERALNY OLEJ DO SILNIKÓW WYSOKOPRĘŻNYCH
TOTAL RUBIA TIR 7400 15W40 jest najnowszej generacji olejem silnikowym, opracowanym specjalnie do silników wysokoprężnych spełniających norme emisji spalin EURO 3 i US 1998. TOTAL RUBIA TIR 7400 15W40 jest zalecany również do wszystkich innych silników wysokoprężnych, turbodoładowanych lub nie. TOTAL RUBIA TIR 7400 15W40 pozwala na wydłużenie okresów pomiędzy wymianami oleju, w zależności od zaleceń konstruktorów silników. Olej ten jest doskonale przystosowany do silników pracujących na paliwie o bardzo niskiej zawartości siarki (<0.05%).

TOTAL RUBIA TIR 6400 15W40
WIELOSEZONOWY, MINERALNY OLEJ DO SILNIKÓW WYSOKOPRĘŻNYCH
TOTAL RUBIA TIR 6400 15W40 jest mineralnym wielosezonowym olejem silnikowym przeznaczonym do turbodoładowanych lub wolnossących silników wysokoprężnych pracujących w samochodach ciężarowych. TOTAL RUBIA TIR 6400 15W40 pozwala na wydłużenie przebiegów pomiędzy wymianami oleju, w zależności od zaleceń konstruktora silnika. TOTAL RUBIA TIR 6400 15W40 zalecany jest do stosowania w silnikach spełniających normę EURO 2.

TOTAL RUBIA TIR 4400 15W40
WIELOSEZONOWY, MINERALNY OLEJ DO SILNIKÓW WYSOKOPRĘŻNYCH
TOTAL RUBIA TIR 4400 15W40 jest wielosezonowym mineralnym olejem przeznaczonym do smarowania wszystkich silników turbodoładowanych pracujących w silnikach pojazdów ciężarowych. TOTAL RUBIA TIR 4400 15W40 pozwala na wydłużenie przebiegów pomiędzy wymianami oleju, w zależności od zaleceń konstruktora silnika (do 30 000 km). TOTAL RUBIA TIR 4400 15W40 jest doskonale przystosowany do silników pracujących na paliwie o bardzo niskiej zawartości siarki (<0.05%).

TOTAL RUBIA TIR XT
WIELOSEZONOWY, MINERALNY OLEJ DO SILNIKÓW WYSOKOPRĘŻNYCH
TOTAL RUBIA TIR XT 15W40 jest wielosezonowym mineralnym olejem przeznaczonym do smarowania wszystkich silników turbodoładowanych lub wolnossących pracujących w silnikach pojazdów ciężarowych. TOTAL RUBIA TIR XT 15W40 pozwala na wydłużenie przebiegów pomiędzy wymianami oleju, w zależności od zaleceń konstruktora silnika.

TOTAL RUBIA S 10W; 20W20; 30; 40; 50
MINERALNY OLEJ DO SILNIKÓW WYSOKOPRĘŻNYCH
TOTAL RUBIA S to wielosezonowe mineralne oleje przeznaczone do smarowania wszystkich silników turbodoładowanych i wolnossących pracujących w silnikach pojazdów ciężarowych, maszyn roboczych, lokomotyw, łodzi rybackich. TOTAL RUBIA S mogą z powodzeniem być stosowane w przekładniach, przemiennikach momentu obrotowego i układach hydraulicznych, dla których konstruktor przewiduje zastosowanie oleju silnikowgo o klasie lepkościowej właściwej dla danego zastosowania.



Oleje przekładniowe



TOTAL TRANSMISSION MDL 80W-90
UNIWERSALNY OLEJ PRZEKLADNIOWY
TOTAL TRANSMISSION MDL 80W90 jest przeznaczony do smarowania wszystkich typów zespołów przekładniowych, również dyferencjałów hipoidalnych tylnych osi oraz ręcznych skrzyń biegów z lub bez synchronizacji. TOTAL TRANSMISSION MDL 80W90 zalecany jest do wszystkich skrzyń biegów, gdzie konstruktor zaleca oleje klasy API: GL-4 i/lub API: GL-5.

TOTAL TRANSMISSION RS 85W140
OLEJ PRZEKŁADNIOWY
TOTAL TRANSMISSION RS 85W140 jest olejem przekładniowym spełniającym wymagania API: GL-5. TOTAL TRANSMISSION RS 85W140 zalecany jest do stosowania w wysokoobciążonych przekładniach oraz osiach hipoidalnych, również w osiach o pojedynczej i podwójnej redukcji. TOTAL TRANSMISSION RS 85W140 zalecany jest do stosowania w osiach samochodów SCANIA oraz RENAULT VI (zwłaszcza typu P 1370).

TOTAL EP 80W85; 80W90; 85W90
OLEJE PRZEKLADNIOWE
TOTAL EP jest olejem przekładniowym zalecanym do mechanicznych skrzyń biegów, osi, skrzynek rozdzielczych, itp. TOTAL EP przeznaczony jest do stosowania we wszystkich typach przekladni, w których zalecany jest olej klasy API:GL-4 lub MIL-L-2105.

TOTAL TRANSMISSION TM 80W90, 85W140
OLEJ PRZEKŁADNIOWY
TOTAL TRANSMISSION TM jest olejem przekładniowym zalecanym do stosowania w skrzyniach biegów, osiach, oraz do wszystkich przekładni, gdzie zalecane są oleje zgodne z MIL-L-2105D. TOTAL TRANSMISSION TM szczególnie zalecany jest do mocno obciążonych przekładni hipoidalnych.

TOTAL EP-B 85W-90
OLEJ PRZEKŁADNIOWY
TOTAL EP-B 85W-90 to specjalnie skomponowany mineralny olej przekładniowy do niektórych typów osi napędowych Mercedes Benz, MAN i ZF.



Mosty



TOTAL DYNATRANS DA 80W-90
OLEJ PRZEKŁADNIOWY
TOTAL DYNATRANS DA 80W-90 to mineralny olej przekładniowy ze specjalnie dobranymi dodat­kami uszlachetniającymi przeznaczony do mostów napędowych z ograniczonym poślizgiem i samoblokujących się mostów na­pędowych.

TOTAL TRANSMISSION MDL 80W-90
UNIWERSALNY OLEJ PRZEKLADNIOWY
TOTAL TRANSMISSION MDL 80W90 jest przeznaczony do smarowania wszystkich typów zespołów przekładniowych, również dyferencjałów hipoidalnych tylnych osi oraz ręcznych skrzyń biegów z lub bez synchronizacji. TOTAL TRANSMISSION MDL 80W90 zalecany jest do wszystkich skrzyń biegów, gdzie konstruktor zaleca oleje klasy API: GL-4 i/lub API: GL-5.

TOTAL TRANSMISSION RS 85W140
OLEJ PRZEKŁADNIOWY
TOTAL TRANSMISSION RS 85W140 jest olejem przekładniowym spełniającym wymagania API: GL-5. TOTAL TRANSMISSION RS 85W140 zalecany jest do stosowania w wysokoobciążonych przekładniach oraz osiach hipoidalnych, również w osiach o pojedynczej i podwójnej redukcji. TOTAL TRANSMISSION RS 85W140 zalecany jest do stosowania w osiach samochodów SCANIA oraz RENAULT VI (zwłaszcza typu P 1370).

TOTAL EP 80W85; 80W90; 85W90
OLEJE PRZEKLADNIOWE
TOTAL EP jest olejem przekładniowym zalecanym do mechanicznych skrzyń biegów, osi, skrzynek rozdzielczych, itp. TOTAL EP przeznaczony jest do stosowania we wszystkich typach przekladni, w których zalecany jest olej klasy API:GL-4 lub MIL-L-2105.

TOTAL TRANSMISSION TM 80W90, 85W140
OLEJ PRZEKŁADNIOWY
TOTAL TRANSMISSION TM jest olejem przekładniowym zalecanym do stosowania w skrzyniach biegów, osiach, oraz do wszystkich przekładni, gdzie zalecane są oleje zgodne z MIL-L-2105D. TOTAL TRANSMISSION TM szczególnie zalecany jest do mocno obciążonych przekładni hipoidalnych.

TOTAL EP-B 85W-90
OLEJ PRZEKŁADNIOWY
TOTAL EP-B 85W-90 to specjalnie skomponowany mineralny olej przekładniowy do niektórych typów osi napędowych Mercedes Benz, MAN i ZF.



Automatyczne skrzynie biegów



TOTAL FLUIDE ATX
OLEJ DO PRZEKŁADNI AUTOMATYCZNYCH
FLUIDE ATX to olej przeznaczony do przekładni automatycznych, półautomatycznych oraz przemienników momentu obrotowego w samochodach osobowych lub ciężarowych, w kórych zalecany jest olej spełniający wymagania specyfikcaji GM Dexron II D lub ALLISON C-4. Nie należy go stoswac w urządzeniach, w których wymagany jest olej typu FORD M2C-33 F lub G. FLUIDE ATX przeznaczony jest do stosowania:
w układach hydraulicznych pracujących w trudnych warunkach, gdzie wymagany jest płyn typu GM DEXRON II D.
w układach wspomagania kierownicy
przekładniach hydrostatycznych
mechaniczncyh skrzyniach biegów, gdzie wymagany jest płyn ATF.

TOTAL FLUIDE AT 42
OLEJ DO PRZEKŁADNI AUTOMATYCZNYCH
FLUIDE AT 42 to olej do przekładni automatycznych, półautomatycznych oraz przemienników momentu obrotowego w samochodach osobowych i ciężarowych, w których wymagany jest olej przekładniowy do automatycznych skrzyń biegów (ATF), spełniający wymagania specyfikacji GM DEXRON Ž III. FLUIDE AT 42 jest również zalecany do układów hydraulicznych, w których wymagane są płyny typu GM DEXRON Ž III. - Może być również stosowany w przekładniach samochodów ciężarowych, autobusów i maszyn budowlanych, w których wymagane jest stosowanie płynu spełniającego specyfikację ALLISON C-4.

TOTAL TRANSMISSION SYN FE
SYNTETYCZNY OLEJ PRZEKŁADNIOWY
TOTAL TRANSMISSION SYN FE to olej przekładniowy o bardzo wysokiej jakości. Został opracowany zgodnie z założeniami polityki T.D.L. (Total Drive Line), jest przeznaczony do mechanicznych skrzyń biegów zsynchroniczowanych lub nie, mostów, przekładni redukcyjnych. Zaleca się stosowanie oleju TOTAL TRANSMISSION SYN FE do skrzyń biegów, ktore wymagają oleju klasy: API GL-4; API GL-5 lub API MT-1.



Wspomaganie



TOTAL FLUIDE ATX
OLEJ DO PRZEKŁADNI AUTOMATYCZNYCH
FLUIDE ATX to olej przeznaczony do przekładni automatycznych, półautomatycznych oraz przemienników momentu obrotowego w samochodach osobowych lub ciężarowych, w kórych zalecany jest olej spełniający wymagania specyfikcaji GM Dexron II D lub ALLISON C-4. Nie należy go stoswac w urządzeniach, w których wymagany jest olej typu FORD M2C-33 F lub G. FLUIDE ATX przeznaczony jest do stosowania:
w układach hydraulicznych pracujących w trudnych warunkach, gdzie wymagany jest płyn typu GM DEXRON II D.
w układach wspomagania kierownicy
przekładniach hydrostatycznych
mechaniczncyh skrzyniach biegów, gdzie wymagany jest płyn ATF.

TOTAL FLUIDE AT 42
OLEJ DO PRZEKŁADNI AUTOMATYCZNYCH
FLUIDE AT 42 to olej do przekładni automatycznych, półautomatycznych oraz przemienników momentu obrotowego w samochodach osobowych i ciężarowych, w których wymagany jest olej przekładniowy do automatycznych skrzyń biegów (ATF), spełniający wymagania specyfikacji GM DEXRON Ž III. FLUIDE AT 42 jest również zalecany do układów hydraulicznych, w których wymagane są płyny typu GM DEXRON Ž III. - Może być również stosowany w przekładniach samochodów ciężarowych, autobusów i maszyn budowlanych, w których wymagane jest stosowanie płynu spełniającego specyfikację ALLISON C-4.

TOTAL TRANSMISSION SYN FE
SYNTETYCZNY OLEJ PRZEKŁADNIOWY
TOTAL TRANSMISSION SYN FE to olej przekładniowy o bardzo wysokiej jakości. Został opracowany zgodnie z założeniami polityki T.D.L. (Total Drive Line), jest przeznaczony do mechanicznych skrzyń biegów zsynchroniczowanych lub nie, mostów, przekładni redukcyjnych. Zaleca się stosowanie oleju TOTAL TRANSMISSION SYN FE do skrzyń biegów, ktore wymagają oleju klasy: API GL-4; API GL-5 lub API MT-1.



Płyny do chłodnic



COOLELF AUTOSUPRA -37oC
GOTOWY DO UŻYCIA PŁYN DO CHŁODONIC
COOLELF AUTO SUPRA jest gotowym do użycia płynem do układów chłodzenia, o przedłużonej trwałości, skomponowanym na bazie glikolu etylenowego o bardzo dużej czystości. Zastosowane w nim organiczne inhibitory korozji najnowszej generacji zapewniają doskonałą ochronę antykorozyjną i antykawitacyjną wszystkich materiałów w układzie chłodzenia. COOLELF AUTO SUPRA jest całkowicie pozbawiony fosforanów, amin, azotynów i związków boru, co zapewnia przedłużenie trwałości elementów układu przy optymalnym chłodzeniu silnika.

GLACELF AUTO SUPRA
KONCENTRAT PŁYNU DO CHŁODNIC
GLACELF AUTO SUPRA jest koncentratem płynu do układów chłodzenia, o przedłużonej trwałości, skomponowanym na bazie glikolu etylenowego o bardzo dużej czystości. Zastosowane w nim organiczne inhibitory korozji najnowszej generacji zapewniają doskonałą ochronę antykorozyjną i antykawitacyjną wszystkich materiałów w układzie chłodzenia. GLACELF AUTO SUPRA jest całkowicie pozbawiony fosforanów, amin, azotynów i związków boru, co zapewnia przedłużenie trwałości elementów układu przy optymalnym chłodzeniu silnika.

GLACELF CLASSIC
KONCENTRAT PŁYNU DO CHŁODNIC
GLACELF CLASSIC jest koncentratem płynu do układów chłodzenia skomponowanym na bazie glikolu etylenowego o bardzo dużej czystości. Zastosowane w nim specjalne inhibitory korozji zapewniają optymalną ochronę antykorozyjną i antykawitacyjną wszystkich materiałów w układzie chłodzenia. GLACELF CLASSIC jest całkowicie pozbawiony fosforanów, amin, azotynów i związków boru, co zapewnia przedłużenie trwałości elementów układu przy optymalnym chłodzeniu silnika. GLACELF CLASSIC spełnia specyfikacje: AFNOR NFR 15-601, BS 6580.



Hamulce



TOTAL HBF 4
SYNTETYCZNY PŁYN HAMULCOWY
TOTAL HBF 4 jest syntetycznym płynem hamulcowym. Zalecany jest do układów hamulcowych i sprzęgieł wszystkich typów pojazdów, gdzie wymagane są płyny syntetyczne typu DOT 4. TOTAL HBF 4 nie jest mieszalny z płynami hamulcowymi na bazie olejów mineralnych (LHM) i silikonowych.



Smary



TOTAL MULTIS 2
SMAR OGÓLNEGO ZASTOSOWANIA
TOTAL MULTIS 2 jest smarem litowym przeznaczonym do smarowania łożysk i połączeń pracujących w typowych temepraturach i pod typowym obciążeniem TOTAL MULTIS 2 zalecany jest do smarowania skojarzeń trących, w przypadku których nie jest wymagane stosowanie smaru o właściwościach EP.

TOTAL MULTIS 3
SMAR OGÓLNEGO ZASTOSOWANIATOTAL
MULTIS 3 jest smarem litowym przeznaczonym do smarowania łożysk i połączeń pracujących w typowych temepraturach i pod typowym obciążeniem TOTAL MULTIS 3 zalecany jest do smarowania skojarzeń trących, w przypadku których nie jest wymagane stosowanie smaru o właściwościach EP.

TOTAL MULTIS EP 2
UNIWERSALNY SMAR O WŁAŚCIWOŚCIACH EP
TOTAL MULTIS EP jest smarem litowo-wapniowym przeznaczonym do smarowania mocno obciążonych łożysk i skojarzeń trących. TOTAL MULTIS EP zalecany jest do smarowania skojarzeń trących, w przypadku których jest wymagane stosowanie smaru o właściwościach EP.

TOTAL MULTIS EP 00
SMAR DO UKŁADÓW CENTRALNEGO SMAROWANIA
TOTAL MULTIS EP 00 jest smarem litowym przeznaczonym do stosowania w układach centralnego smarowania oraz do smarowania przekładni otwarych.

Do Góry