DISOLA MR 4015.
OPIS:
DISOLA MR 4015 jest olejem mineralnym składającym się ze specjalnie dobranych mineralnych
olejów bazowych i dodatków uszlachetniających.
DISOLA MR 4015 posiada Świadectwo NR: 33/97 Centrum Naukowo-Technicznego
Kolejnictwa Polskich Kolei Państwowych jako olej do smarowania wysokoprężnych silników
lokomotyw spalinowych.
DISOLA MR 4015 spełnia wymagania następujących norm i specyfikacji:
- API CF
- US ARMY MIL -L-2104 D
- PKP CNTK Świadectwo NR: 33/97
ZASTOSOWANIE
DISOLA MR 4015 jest przeznaczony do średnioobrotowych silników wysokoprężnych wszystkich typów, z doładowaniem, pracujących przy maksymalnych obciążeniach w całym zakresie temperatur otoczenia.
DISOLA MR 4015 jest szczególnie zalecany do stosowania w silnikach lokomotyw spalinowych, silnikach okrętowych zwłaszcza w żegludze śródlądowej i do stacjonarnych generatorów prądotwórczych.
PARAMETRY
1 | klasa lepkości SAE: | 40 | |
2 | gęstość w 15°C, kg/dm3 | 0,900 | |
3 | lepkość kinematyczna w 50°C, mm2/s (cSt) | 90 | |
4 | lepkość kinematyczna w 100°C, mm2/s (cSt) | 15,0 | |
5 | temperatura zapłonu, °C | 230 | |
6 | temperatura płynięcia, °C | -25 | |
7 | liczba zasadowa (TBN), mg KOH/g | 14 |
WŁAŚCIWOŚCI
DISOLA MR 4015 posiada zalety dobrego oleju do silników wysokoprężnych:
- właściwą lepkość zmniej szaj ącą zużywanie się współpracujących elementów silnika, szczególnie przy rozruchu,
- stabilność termiczną i odporność na utlenianie,
- bardzo dobre właściwości myjąco-dyspergujące, co ogranicza powstawanie laków, osadów, szlamów i nagarów,
- wysoką wartość liczby zasadowej (TBN), co świadczy o zdolności do neutralizacji kwasów powstających w wyniku spalania paliwa z wysoką zawartością siarki,
- całkowitą obojętność wobec powszechnie stosowanych uszczelek,
- dobre właściwości antykorozyjne i antypienne.
KARTA CHARAKTERYSTYKI PRODUKTU
karta MSDS produktu do pobranie TUTAJ