Szukasz profesjonalnego sprzedawcy ?

Zadzwoń do nas!!! +48 604-192-386 ; 604-192-389 ; 696-426-850

Kontakt

Produkty TOTAL - samochody osobowe.



Oleje silnikowe



TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30
100% SYNTETYCZNY OLEJ DO SILNIKÓW BENZYNOWYCH I DIESLA
TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30 to 100% syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do silników benzynowych i diesla (rok produkcji 1998 i później). OTAL QUARTZ INEO ECS 5W30 zalecany jest do silników z turbodoładowaniem, wielozaworowych oraz wyposażonych w katalizatory. Doskonale sprawdza się nawet w najtrudniejszych warunkach pracy, we wszystkich porach roku. TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30 może być stosowany w silnikach zasilanych LPG.

TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 0W30
100% SYNTETYCZNY OLEJ DO SILNIKÓW BENZYNOWYCH I DIESLA
TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 0W30 to 100% syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do silników benzynowych i diesla (rok produkcji 1998 i później). TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 0W30 zalecany jest do silników z turbodoładowaniem, wielozaworowych oraz wyposażonych w katalizatory. Doskonale sprawdza się nawet w najtrudniejszych warunkach pracy, we wszystkich porach roku. TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 0W30 może być stosowany w silnikach zasilanych LPG.

TOTAL QUARTZ INEO MC3 5W40
100% SYNTETYCZNY OLEJ DO SILNIKÓW BENZYNOWYCH I DIESLA
TOTAL QUARTZ INEO MC3 5W40 jest najnowoczeńsniejszym olejem silnikowym typu Low SAP SAPS, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ, BMW, VW, Porsche i innych. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin. TOTAL QUARTZ INEO MC3 5W40 zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji, również tych, w których zastosowano specjalne systemy oczyszczania spalin, umożliwiających spełnienie wymagań normy emisji spalin EURO IV i V. TOTAL QUARTZ INEO MC3 5W40 specjalnie opracowany do silników z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla grup MERCEDES-BENZ, BMW, VW, Porsche i innych. TOTAL QUARTZ INEO MC3 5W40 zalecany jest do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych. zalecany jest do silników z turbodoładowaniem, wielozaworowych oraz wyposażonych w katalizatory. Doskonale sprawdza się nawet w najtrudniejszych warunkach pracy, we wszystkich porach roku.

TOTAL QUARTZ INEO MC3 5W30
100% SYNTETYCZNY OLEJ DO SILNIKÓW BENZYNOWYCH I DIESLA
Olej opracowany w technologii Low SAPS, przeznaczony zwłaszcza do samochodów z grupy MERCEDES-BENZ, VOLKSWAGEN i BMW. Spełnia wymagania najnowszych standardów ochrony środowiska.

TOTAL QUARTZ INEO 504/507 5W30
Olej opracowany w technologii Low SAPS, specjalnie przeznaczony do samochodów produkowanych przez koncern Volkswagen. Spełnia najnowsze wymogi norm ochrony środowiska i optymalizuje działanie filtra DPF. Zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem i optymalną czystość silnika.

TOTAL QUARTZ 9000 ENERGY 5W40
SYNTETYCZNY OLEJ DO SILNIKÓW BENZYNOWYCH I DIESLA
Olej TOTAL QUARTZ 9000 ENERGY 5W40 opracowany w technologii syntetycznej, przeznaczony do stosowania zwłaszcza tam, gdzie wymagane są dłuższe okresy między wymianami oleju oraz doskonała odporność na utlenianie. Olej ten zalecany jest do silników benzynowych oraz diesla.

TOTAL QUARTZ 9000 5W40
OLEJ OPRACOWANY W TECHNOLOGII SYNTETYCZNEJ TOTAL DO SILNIKÓW BENZYNOWYCH I DIESLA
TOTAL QUARTZ 9000 5W40 jest wielosezonowym olejem opracowanym w Technologii Syntetycznej TOTAL. Przeznaczony jest o stosowania w silnikach diesla i benzynowych. Doskonale spełnia swoją rolę również w silnikach wyposażonuych w turbosprężarki, wielozaworowych i z bezpośrednim wtryskiem. QUARTZ 9000 5W40 zalecany jest do stosowania nawet w najtrudniejszych warunkach pracy (jazda po autostradzie, intensywny ruch miejski) i we wszystkich warunkach klimatycznych. Przeznaczony jest również do silników wyposażonych w katalizatory oraz do zasilanych gazem LPG.

TOTAL QUARTZ RACING 10W50
SYNTETYCZNY OLEJ DO SILNIKÓW BENZYNOWYCH I DIESLA
TOTAL QUARTZ RACING 10W-50 to olej opracowany w technologii syntetycznej, który zapewnia optymalną pracę silnika nawet w najtrudniejszych warunkach w czasie startów w rajdach. Doskonale spełnia wymagania wszystkich silników benzynowych i diesla z bezpośrednim wtryskiem.

TOTAL QUARTZ 7000 ENERGY 10W40
PÓŁSYNTETYCZNY OLEJ DO SILNIKÓW BENZYNOWYCH I DIESLA
TOTAL QUARTZ 7000 ENERGY zalec jest nowoczesnym, półsynetyczny olejem silnikowym, któy jest całkowicie komaptybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach beznynowych i diesla większości producentó silników na świecie. TOTAL QUARTZ 7000 ENERGY zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy, z katalizatorem spalin lub bez, zasilanych benzyną bezołowiową jak również gazem propan-butan.. TOTAL QUARTZ 7000 ENERGY zalecany jest do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.

TOTAL QUARTZ DIESEL 7000 10W40
PÓŁSYNTETYCZNY OLEJ DO SILNIKÓW DIESLA
TOTAL QUARTZ DIESEL 7000 jest olejem półsyntetycznym, który spełnia najwyższe wymagania silników diesla pracujących w samochodach osobowych i dostawczych. TOTAL QUARTZ DIESEL 7000 jest przewidziany do stosowania w samochodach pracujących w różnych warunkach: jeżdżących po autostradach, a także w ruchu miejskim. Sprawdza się doskonale w najtrudniejszych warunkach. TOTAL QUARTZ DIESEL 7000 zalecany jest do stosowania zwłaszcza w silnikach turbodoładowanych lub wielozaworowych.

TOTAL QUARTZ 5000 15W40
MINERALNY OLEJ DO SILNIKÓW BENZYNOWYCH I DIESLA
TOTAL QUARTZ 5000 jest wielosezonowym mineralnym olejem silnikowym. Spełnia wymagania silników diesla i benzynowych, również z turbodoładowaniem. TOTAL QUARTZ 5000 jest zalecany do wszystkich warunków pracy: w jeździe po autostradzie, w ruchu miejskim. Może być stosowany we wszystkich warunkach klimatycznych. TOTAL QUARTZ 5000 może byc stosowany w silnikach samochodów wyposażonych w katalizator oraz zasilanych gazem LPG.

TOTAL QUARTZ DIESEL 5000 15W40
MINERALNY OLEJ DO SILNIKÓW DIESLA
TOTAL QUARTZ DIESEL 5000 jest mineralnym wielosezonowym olejem silnikowym przeznaczonym do silników diesla pracujących w samochodach osobowych, dostawczych. Zalecany jest do stosowania w silnikach turbodoładowanych i wielozaworowych. TOTAL QUARTZ DIESEL 5000 jest zalecany do pracy we wszystkich warunkach - autostrady, ruch miejski. Doskonale sprawdza się w trudnych warunkach klimatycznych.



Przekładnie mechaniczne



TOTAL TRANSMISSION SYN FE
SYNTETYCZNY OLEJ PRZEKŁADNIOWY
TOTAL TRANSMISSION SYN FE to olej przekładniowy o bardzo wysokiej jakości. Został opracowany zgodnie z założeniami polityki T.D.L. (Total Drive Line), jest przeznaczony do mechanicznych skrzyń biegów zsynchroniczowanych lub nie, mostów, przekładni redukcyjnych. Zaleca się stosowanie oleju TOTAL TRANSMISSION SYN FE do skrzyń biegów, ktore wymagają oleju klasy: API GL-4; API GL-5 lub API MT-1.

TOTAL TRANSMISSION TM 80W90
OLEJ EP DO SKRZYŃ BIEGÓW I MECHANIZMÓW RÓŻNICOWYCH
TOTAL TRANSMISSION TM jest olejem przekładniowym o właaściwościach EP przeznaczonym do skrzyń biegów i mechanizmów różnicowych. Jest to produkt przeznaczony do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach. Spełnia a nawet przewyzsza wymagania konstruktorów skrzyń biegów: zapewnia doskonałą pracę skrzyni w warunkach dużych nacisków (EP), w wysokich temperaturach pracy, nie pozostawia nagarów i osadów. Przeznaczony do pracy w mechanicznych skrzyniach biegów, mostach i mechanizma różnicowych, gdzie wymagany jest olej klasy API GL 5. Znajduje zastosowanie w samochodach osobowych i ciężarowych.

TOTAL TRANSMISSION BV 75W80
OLEJ DO MECHANICZNYCH SKRZYŃ BIEGÓW
TOTAL TRANSMISSION BV 75W80 jest olejem przekładniowym przeznaczonym do smarowania mechanicznych skrzyń biegów samochodów osobowych. Przeznaczony jest do pracy w skrzyniach biegów, które wymagają oleju spełniającego normę PSA PEUGEOT CITROËN B71 2.



Przekładnie automatyczne



TOTAL FLUIDE ATX
OLEJ DO PRZEKŁADNI AUTOMATYCZNYCH
FLUIDE ATX to olej przeznaczony do przekładni automatycznych, półautomatycznych oraz przemienników momentu obrotowego w samochodach osobowych lub ciężarowych, w kórych zalecany jest olej spełniający wymagania specyfikcaji GM Dexron II D lub ALLISON C-4. Nie należy go stoswac w urządzeniach, w których wymagany jest olej typu FORD M2C-33 F lub G.

TOTAL FLUIDE AT 42
OLEJ DO PRZEKŁADNI AUTOMATYCZNYCH
FLUIDE AT 42 to olej do przekładni automatycznych, półautomatycznych oraz przemienników momentu obrotowego w samochodach osobowych i ciężarowych, w których wymagany jest olej przekładniowy do automatycznych skrzyń biegów (ATF), spełniający wymagania specyfikacji GM DEXRON Ž III. FLUIDE AT 42 jest również zalecany do układów hydraulicznych, w których wymagane są płyny typu GM DEXRON Ž III. - Może być również stosowany w przekładniach samochodów ciężarowych, autobusów i maszyn budowlanych, w których wymagane jest stosowanie płynu spełniającego specyfikację ALLISON C-4.

TOTAL TRANSMISSION SYN FE
SYNTETYCZNY OLEJ PRZEKŁADNIOWY
TOTAL TRANSMISSION SYN FE to olej przekładniowy o bardzo wysokiej jakości. Został opracowany zgodnie z założeniami polityki T.D.L. (Total Drive Line), jest przeznaczony do mechanicznych skrzyń biegów zsynchroniczowanych lub nie, mostów, przekładni redukcyjnych. Zaleca się stosowanie oleju TOTAL TRANSMISSION SYN FE do skrzyń biegów, ktore wymagają oleju klasy: API GL-4; API GL-5 lub API MT-1.



Płyny do chłodnic



COOLELF AUTOSUPRA -37oC
GOTOWY DO UŻYCIA PŁYN DO CHŁODONIC
COOLELF AUTO SUPRA jest gotowym do użycia płynem do układów chłodzenia, o przedłużonej trwałości, skomponowanym na bazie glikolu etylenowego o bardzo dużej czystości. Zastosowane w nim organiczne inhibitory korozji najnowszej generacji zapewniają doskonałą ochronę antykorozyjną i antykawitacyjną wszystkich materiałów w układzie chłodzenia. COOLELF AUTO SUPRA jest całkowicie pozbawiony fosforanów, amin, azotynów i związków boru, co zapewnia przedłużenie trwałości elementów układu przy optymalnym chłodzeniu silnika.

GLACELF AUTO SUPRA
KONCENTRAT PŁYNU DO CHŁODNIC
GLACELF AUTO SUPRA jest koncentratem płynu do układów chłodzenia, o przedłużonej trwałości, skomponowanym na bazie glikolu etylenowego o bardzo dużej czystości. Zastosowane w nim organiczne inhibitory korozji najnowszej generacji zapewniają doskonałą ochronę antykorozyjną i antykawitacyjną wszystkich materiałów w układzie chłodzenia. GLACELF AUTO SUPRA jest całkowicie pozbawiony fosforanów, amin, azotynów i związków boru, co zapewnia przedłużenie trwałości elementów układu przy optymalnym chłodzeniu silnika.

GLACELF CLASSIC
KONCENTRAT PŁYNU DO CHŁODNIC
GLACELF CLASSIC jest koncentratem płynu do układów chłodzenia skomponowanym na bazie glikolu etylenowego o bardzo dużej czystości. Zastosowane w nim specjalne inhibitory korozji zapewniają optymalną ochronę antykorozyjną i antykawitacyjną wszystkich materiałów w układzie chłodzenia. GLACELF CLASSIC jest całkowicie pozbawiony fosforanów, amin, azotynów i związków boru, co zapewnia przedłużenie trwałości elementów układu przy optymalnym chłodzeniu silnika. GLACELF CLASSIC spełnia specyfikacje: AFNOR NFR 15-601, BS 6580.



Wspomaganie kierownicy



TOTAL FLUIDE ATX
OLEJ DO PRZEKŁADNI AUTOMATYCZNYCH
FLUIDE ATX to olej przeznaczony do przekładni automatycznych, półautomatycznych oraz przemienników momentu obrotowego w samochodach osobowych lub ciężarowych, w kórych zalecany jest olej spełniający wymagania specyfikcaji GM Dexron II D lub ALLISON C-4. Nie należy go stoswac w urządzeniach, w których wymagany jest olej typu FORD M2C-33 F lub G.

TOTAL FLUIDE AT 42
OLEJ DO PRZEKŁADNI AUTOMATYCZNYCH
FLUIDE AT 42 to olej do przekładni automatycznych, półautomatycznych oraz przemienników momentu obrotowego w samochodach osobowych i ciężarowych, w których wymagany jest olej przekładniowy do automatycznych skrzyń biegów (ATF), spełniający wymagania specyfikacji GM DEXRON Ž III. FLUIDE AT 42 jest również zalecany do układów hydraulicznych, w których wymagane są płyny typu GM DEXRON Ž III. - Może być również stosowany w przekładniach samochodów ciężarowych, autobusów i maszyn budowlanych, w których wymagane jest stosowanie płynu spełniającego specyfikację ALLISON C-4.

TOTAL TRANSMISSION SYN FE
SYNTETYCZNY OLEJ PRZEKŁADNIOWY
TOTAL TRANSMISSION SYN FE to olej przekładniowy o bardzo wysokiej jakości. Został opracowany zgodnie z założeniami polityki T.D.L. (Total Drive Line), jest przeznaczony do mechanicznych skrzyń biegów zsynchroniczowanych lub nie, mostów, przekładni redukcyjnych. Zaleca się stosowanie oleju TOTAL TRANSMISSION SYN FE do skrzyń biegów, ktore wymagają oleju klasy: API GL-4; API GL-5 lub API MT-1.



Hydrauliczne układy zawieszenia



TOTAL FLUIDE LDS
SYNETYCZNY OLEJ HYDRAULICZNY
FLUIDE LDS to olej przeznaczony do hydraulicznych ukłów zawieszeń "HYDRActive 3" stosowanych w samochodach Citroën. Nie stosować w układach gdzie zalecane jest użycie mineralnego płynu koloru zielonego (LHM Plus)

LHM PLUS
MINERALNY OLEJ HYDRAULICZNY
LHM PLUS to olej zalecany do stosowania w hydraulicznych układach zawieszeń w samochodach marki Citroën. Zalecany jest do stosowania w tych układach, do których konstruktor zaleca płn koloru zielonego.



Układy hamulcowe



TOTAL HBF 4
SYNTETYCZNY PŁYN HAMULCOWY
TOTAL HBF 4 jest syntetycznym płynem hamulcowym. Zalecany jest do układów hamulcowych i sprzęgieł wszystkich typów pojazdów, gdzie wymagane są płyny syntetyczne typu DOT 4. TOTAL HBF 4 nie jest mieszalny z płynami hamulcowymi na bazie olejów mineralnych (LHM) i silikonowych.



Smary



TOTAL MULTIS 2
SMAR OGÓLNEGO ZASTOSOWANIA
TOTAL MULTIS 2 jest smarem litowym przeznaczonym do smarowania łożysk i połączeń pracujących w typowych temepraturach i pod typowym obciążeniem TOTAL MULTIS 2 zalecany jest do smarowania skojarzeń trących, w przypadku których nie jest wymagane stosowanie smaru o właściwościach EP.

TOTAL MULTIS 3
SMAR OGÓLNEGO ZASTOSOWANIATOTAL
MULTIS 3 jest smarem litowym przeznaczonym do smarowania łożysk i połączeń pracujących w typowych temepraturach i pod typowym obciążeniem TOTAL MULTIS 3 zalecany jest do smarowania skojarzeń trących, w przypadku których nie jest wymagane stosowanie smaru o właściwościach EP.

TOTAL MULTIS EP 2
UNIWERSALNY SMAR O WŁAŚCIWOŚCIACH EP
TOTAL MULTIS EP jest smarem litowo-wapniowym przeznaczonym do smarowania mocno obciążonych łożysk i skojarzeń trących. TOTAL MULTIS EP zalecany jest do smarowania skojarzeń trących, w przypadku których jest wymagane stosowanie smaru o właściwościach EP.

TOTAL MULTIS EP 00
SMAR DO UKŁADÓW CENTRALNEGO SMAROWANIA
TOTAL MULTIS EP 00 jest smarem litowym przeznaczonym do stosowania w układach centralnego smarowania oraz do smarowania przekładni otwarych.

Do Góry