Produkty CASTROL - samochody ciężarowe.
CASTROL Enduron Low SAPS 5W-30
Castrol Enduron Low Saps jest olejem silnikowym w lepkości SAE 5W-30 do pojazdów ciężarowych eksploatujących olej w wydłużonych okresach pomiędzy wymianami. Castrol Enduron Low Saps zapewnia utrzymanie najwyższych parametrów silnika i skuteczną ochronę w każdych warunkach pracy oraz rozszerzonych okresach międzywymianowych. Low Saps oznacza technologię olejów o obniżonej zawartości popiołów siarczanowych, siarki i fosforu wykorzystywaną do przedłużenia żywotności filtrów cząstek stałych. Jest formulacją przeznaczoną dla nowoczesnych konstrukcji silników europejskich ciężarówek spełniających normy spalin EURO 4 i 5, ze szczególnym uwzględnieniem pojazdów wymagających olejów niskopopiołowych. Może być również używany w starszych wersjach i modelach oraz w autobusach i autokarach.
CASTROL Enduron Plus 5W-30
W pełni syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy, przeznaczony do silników wysokoprężnych samochodów ciężarowych i autobusów. Przeznaczony jest dla większości europejskich konstrukcji silników, zapewniając maksymalne przebiegi międzywymianowe, zmniejszenie zużycia paliwa i silnika. Castrol Enduron Plus 5W-30 wykorzystuje unikalną technologię w celu maksymalnego wydłużenia przebiegów międzywymianowych i jednoczesnego przedłużenia trwałości silnika. Opracowany w celu redukcji wewnętrznego tarcia silnika, co skutkuje zmniejszonym zużyciem paliwa podczas skutecznej ochrony silnika.
CASTROL Enduron Low Saps 10W-40
Nowoczesny olej silnikowy wyprodukowany w technologii syntetycznej, przeznaczony do silników wysokoprężnych samochodów ciężarowych i autobusów. Został specjalnie opracowany, aby spełnić rygorystyczne wymagania najnowszej generacji silników Euro IV, w których wymagane są oleje niskopopiołowe. Technologia Low SAPS oznacza olej o niskiej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki w odróżnieniu do konwencjonalnych olejów, co pozwala na użycie go w silnikach z systemami wtórnej obróbki spalin. Nowoczesne dodatki i niekonwencjonalne oleje bazowe użyte do komponowania oleju zapewniają długotrwałą i wydajną pracę filtrów CRT i katalizatorów SCR, w które wyposażane są silniki Euro IV zapewniając maksymalne przebiegi międzywymianowe zalecane przez producentów pojazdów.
CASTROL Enduron 10W-40
Olej przeznaczony dla większości samochodów ciężarowych i autobusów z silnikami EURO 2 i 3, zapewniając maksymalne przebiegi między wymianami oraz doskonałą ochronę silnika. Może być stosowany również w maszynach drogowych i budowlanych, w których wymagane są oleje klasy ACEA E7, a także w silnikach starszych modeli autobusów i ciężarówek i innych maszyn.
CASTROL Enduron Global 10W-40
Olej wykorzystuje unikalną technologie dodatków Low SAPS, aby zapewnić wyśmienitą ochronę silnika dla europejskich i amerykańskich pojazdów o niskiej emisji spalin używanych w wydłużonych zakresach przebiegowych w warunkach utrudnionej eksploatacji. Technologia Low SAPS oznacza olej z niską zawartością popiołu siarczanowego, fosforu i siarki w stosunku do konwencjonalnych olejów, co pozwala na stosowanie w silnikach z wtórną obróbką spalin.
CASTROL Enduron SLD 10W-40
Castrol SLD jest olejem silnikowym w lepkości 10W-40 skierowanym dla pojazdów ciężarowych, pozwalając na jazdę z maksymalnie wydłużonymi przebiegami. Jest podstawowym olejem stworzonym dla najnowszych europejskich pojazdów ciężarowych i autobusów spełniających normy emisji spalin Euro 4. Może być również stosowany w starszych konstrukcjach ciężarówek oraz pojazdach typu off-road. Nie powinien być używany w pojazdach Euro 4 wymagających olejów typu LOW SAPS. Dla takich silników jest rekomendowany Castrol Enduron Low SAPS. Jest szczególnie dostosowany dla wymogów jakościowych silników Scanii. Castrol Enduron SLD 10W-40 został stworzony, aby wspólnie z wymaganiami producentów wydłużać okresy pomiędzy wymianami oleju.
CASTROL Tection Global 15W-40
Uniwersalny olej dla nowoczesnych silników diesla, zapewniający doskonałą ochronę dla flot składających się z pojazdów różnych producentów. Jest przeznaczony dla silników wytworzonych w technologii EURO 4 oraz EURO 3. To prawdziwie wszechstronny produkt, który może być użyty w samochodach ciężarowych, autobusach, lekkich samochodach dostawczych, pojazdach off-road oraz segmencie maszyn rolniczych. Nie powinien być użyty w silnikach EURO 4 wymagających olejów LOW SAPS, dla nich rekomendujemy Castrol Enduron Low Saps.
CASTROL Tection SLD 15W-40
Olej został stworzony specjalnie dla obsługi flot wyposażonych w pojazdy Scania tak, aby zapewnić im maksymalne zakresy przebiegowe. Jest przeznaczony dla silników Euro 2 i Euro 3, ale może być również stosowany w silnikach Scanii Euro 4 w standardowym zakresie wymiany (max 60,000 km).
v
CASTROL Tection Medium Duty 15W-40
Olej do silników Diesla zalecanym do pojazdów i maszyn starszej konstrukcji pracujących zarówno w lekkich i cięższych warunkach. Może być używany w silnikach turbodoładowanych lub wolnossących ciężarówek, autobusów, pojazdów dostawczych, maszyn budowlanych i rolniczych.
CASTROL Tection Monograde 30
Olej do silników Diesla w lepkości SAE 30. Jest podstawowym uniwersalnym olejem jednocześnie dla silników wysokoprężnych, systemów hydraulicznych i przekładni, które wymagają stosowania olejów jednosezonowych.
CASTROL Tection 15W-40
ACEA A3, E3/E5/E7, API SL/CI-4, MB-Approved 228.3, MAN M3275, Volvo VDS-2, RVI RLD, Cummins CES 20076, CES 20077, CES 20078, Mack EO-M Plus, MTU Typ 2