Szukasz profesjonalnego sprzedawcy ?

Zadzwoń do nas!!! +48 604-192-386 ; 604-192-389 ; 696-426-850

Kontakt

Produkty CASTROL - oleje hydrauliczne, płyny chłodzące i inne produkty specjalne.

LHM+
Olej hydrauliczny na bazie mineralnej, przeznaczony do samochodów Citroen. Castrol LHM+ odpowiada nowej specyfikacji dla płynów hydraulicznych i przewyższa jakość dotychczasowych płynów LHM. Mieszalny z płynami LHM i może być stosowany w starszych pojazdach z zielonymi zbiorniczkami na płyny, tzn. we wszystkich samochodach budowanych po 1967.

CASTROL LMX
Uniwersalny smar do łożysk tocznych o długotrwałych właściwościach ochronnych. Zawiera składniki poprawiające odporność warstwy smarowej na obciążenie. Zapewnia dobre smarowanie, także w ekstremalnych warunkach eksploatacji oraz chroni przed korozją. Zalecany do maszyn i agregatów pracujących także w zmiennych temperaturach i przy dużym obciążeniu mechanicznym. Jako smar do łożysk tocznych, stosowany w zakresie wysokich temperatur pracy, został dopuszczony przez Mercedes-Benz, MB-Approval 265.1 do stosowania w piastach kół przednich samochodów osobowych.

CASTROL LM
Uniwersalny smar EP do punktów smarowych pojazdów mechanicznych o długotrwałym działaniu. Wytwarzany w oparciu o wysokowartościowe 1,2-hydroksystearynianowe mydła litowe. Zawiera specjalne substancje czynne uodporniające i chroniące przed korozją. Produkt stabilny na penetrację, odporny na temperaturę, nie zmienia się pod wpływem wody. Stosuje się wszędzie tam, gdzie występują: wysokie naciski jednostkowe, obciążenia uderzeniowe, wysokie obroty, niskie obroty z wysokimi naciskami na łożyska, niskie i wysokie temperatury łożysk, wilgoć.

CASTROL Moly Grease
Smar do pracy w trudnych warunkach wzmocniony dwusiarczkiem molibdenu. Nadaje się do przegubów uniwersalnych homokinetycznych oraz urządzeń o ruchu posuwisto-zwrotnym wymagających środka smarnego o wysokiej gęstości. Doskonały do połączeń obrotowych i jarzmowych, łożysk wolno- i szybkobieżnych wszelkich rodzajów, pracujących przy dużych obciążeniach. Może być stosowany także do ochrony łożysk przed uszkodzeniami powodowanymi przez nadmierne wibracje lub wstrząsy. Nadaje się do pracy w warunkach suchych i mokrych. Nie zalecany do użytku w małych, szybkobieżnych łożyskach kulkowych i wałeczkowych. Smar chroni przed zerwaniem warstwy smarującej dzięki pokrywaniu powłok metalowych resztkową warstwą dwusiarczku molibdenu, co daje efekt smarowania "na sucho".

CASTROL CLS Grease
Płynny smar do przekładni i centralnych układów smarowania w samochodach ciężarowych i autobusach. Smar o bardzo niskim ciśnieniu hydraulicznym i dobrej charakterystyce EP. Wytworzony jest na bazie olejów mineralnych i mydeł litowych.

CASTROL Radicool NF
Niskokrzepnący, krzemianowy koncentrat płynu chłodniczego, niezawierający azotynów, amin ani fosforanów, do nowoczesnych, wysilonych samochodów osobowych i ciężarowych. Bardzo skutecznie chroni przez korozją wszystkie metalowe części układu chłodzenia. Płynu należy używać w koncentracji 33%-50% dla uzyskania temperatury krzepnięcia od -18 ^(o)C do -36 ^(o)C.

CASTROL Radicool SF
Koncentrat do układów chłodzenia typu Long Life oparty na bazach glikolu monoetylenowego wraz z zaawansowanym pakietem dodatków typu OAT. Nie zawiera amin, azotynów, silikatów, krzemianów i innych nieorganicznych inhibitorów. Zapewnia znakomitą ochronę przed korozją elementom wykonanym z żeliwa, stali, jak i stopów aluminium stosowanym w nowoczesnych jednostkach napędowych. Odpowiedni do szerokiej gamy samochodów osobowych, dostawczych, jak i ciężarowych, wyposażonych w silniki benzynowe, wysokoprężne oraz zasilanych gazem LPG.

CASTROL Radicool
Koncentrat płynu do chłodnic odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych. Może być stosowany w silnikach z aluminiową konstrukcją, jak i stalową lub żeliwną. Koncentrat wymaga rozcieńczenia. Jest mieszaniną glikolu monoetylenowego oraz wyselekcjonowanego pakietu dodatków uszlachetniających. Nie zawiera azotynów, amin i fosforanów. Brak fosforanów wpływa pozytywnie na czystość układu i brak depozytów.

CASTROL Radicool Premix
Gotowy do użycia płyn do chłodnic odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych. Może być stosowany w silnikach z aluminiową konstrukcją, jak i stalową lub żeliwną. Castrol Radicool Premix jest mieszaniną glikolu monoetylenowego, wody destylowanej oraz wyselekcjonowanego pakietu dodatków uszlachetniających. Nie zawiera azotynów, amin i fosforanów.

CASTROL Radicool Si-OAT
Koncentrat płynu chłodniczego, na bazie najnowocześniejszej hybrydowej technologii Si-OAT. Zapewnia znakomitą ochronę przeciwkorozyjną elementom wykonanym z aluminium, magnezu i innych stopów. Odpowiedni do szerokiej gamy najnowocześniejszych silników pojazdów ciężarowych i osobowych, w tym do silników spełniających normy emisji Euro VI. Zabezpiecza układ przed zamarznięciem nawet do -38°C (przy zachowaniu proporcji 50:50), gwarantuje znakomitą przewodność cieplną, nawet w najcieplejszych klimatach. Zaaprobowany przez czołowych producentów silników takich jak: MAN, Volkswagen i Mercedes - Benz.

CASTROL Brake Fluid DOT 4
Syntetyczny płyn hamulcowy stosowany w układach hamulcowych i systemach sprzęgieł hydraulicznych. Polecany do wszystkich hamulców tarczowych i bębnowych z wyjątkiem systemów, dla których producent dopuszcza tylko produkty na bazie mineralnej. Został opracowany w oparciu o mieszaninę eteru glikolu polialkalinowego i estru boranu wraz z innymi wysokiej jakości dodatkami i inhibitorami, które dają najwyższy poziom ochrony systemu hamulcowego przed skutkami korozji i wysoką temperaturą. Preparat został opracowany tak, aby temperatura powstawania korków parowych była wyższa niż w konwencjonalnym płynie hamulcowym. W pełni kompatybilny z innymi płynami spełniającymi FMVSS 116 DOT3 i DOT4, jednak, w celu utrzymania najwyższej jakości, należy unikać mieszania z innymi produktami.

CASTROL React DOT 4 Low Temp
Wysokowydajny, syntetyczny płyn hamulcowy oparty na eterach glikolu i estrach boranu. Jest przeznaczony do nowoczesnych układów hamulcowych, wyposażonych w elektroniczne systemy kontroli trakcji (z systemami ABS i ESP). Jego doskonałe właściwości lepkościowe w niskich temperaturach zapewniają płynne i kontrolowane działanie hamulców, nawet w ekstremalnych warunkach. Niska lepkość gwarantuje szybszą reakcję hamulca i skraca drogę hamowania. Płyn jest kompatybilny z układami wymagającymi płynów spełniających FMVSS 116 DOT 3, DOT 4 i DOT 5.1. Produkt nie jest odpowiedni do stosowania w układach hamulcowych, w których wymagane jest stosowanie mineralnych płynów hamulcowych.

CASTROL React SRF Racing
Płyn hamulcowy o wysokiej temperaturze wrzenia zalecany w skrajnie trudnych warunkach hamowania, szczególnie w sporcie wyczynowym. Może być stosowany we wszystkich typach układów hamulcowych tarczowych i bębnowych z wyjątkiem tych, które wymagają stosowania płynów na bazie olejów mineralnych. Jest zbudowany na unikalnej formule silikonowych estrów, dzięki którym jest produktem o niespotykanie wysokich parametrach użytkowych. Wartość typowa temperatury zapłonu mokrego to ponad 270 stopni Celsjusza znacznie przewyższa wymagania normy DOT 4 w tym zakresie wynoszące 155 stopni, natomiast temperatura zapłonu suchego to ponad 320 stopni, co również jest parametrem daleko przewyższającym wymagania.

CASTROL CHF
Castrol CHF jest specjalnym płynem hydraulicznym pracującym w szerokim zakresie temperatur od -40 stopni do ponad 130 stopni. Jest to pełnosyntetyczny płyn hydrauliczny przeznaczony do układów wspomagania, systemów samopoziomowania nadwozia, hydropneumatycznych rodzajów zawieszeń, zawieszeń typu aktywnego, hydraulicznych systemów wielozaworowych z wymaganą szybką reakcją bez odczuwanej bezwładności układu (bez większych opóźnień) takich jak ABS, ASR, ASC, również stosowany w hydraulicznych systemach podnoszenia dachu w pojazdach o nadwoziu typu kabriolet. Jest przeznaczony do wszystkich typów pojazdów od samochodów osobowych przez ciężarowe i lekkie dostawcze po maszyny drogowe.

CASTROL TDA
Wielozadaniowy i wielosezonowy dodatek do paliwa dla silników wysokoprężnych (Diesel) Przepływ paliwa zostaje gwarantowany do -20^(o)C, a częściowo polepszony do -30^(o)C. - zmniejsza wydzielanie dymu, sadzy i substancji toksycznych przez silnik
- powoduje spokojny bieg silnika
- zmniejsza typowe stuki, polepsza zapłon i skraca rozruch silnika zwłaszcza w niskich temperaturach
- czyści i zabezpiecza przed korozją układ wtryskowy, także dysze wtryskowe - usuwa wodę z układu paliwowego
- jest nieszkodliwy dla środowiska
- zalecany do używania przez cały rok

CASTROL TBE
Dodatek do paliwa (etyliny i benzyn bezołowiowych). Umożliwia stosowanie benzyny bezołowiowej w silnikach do tego nie przystosowanych. Zastępuje szkodliwy dla środowiska ołów (cenny element zabezpieczający gniazda zaworów). - jest oparty na organicznych związkach sodu i potasu, przez co nie zatruwa środowiska
- utrzymuje w czystości system paliwowy, układ wtryskowy lub gaźnik, co podnosi ekonomikę pracy silnika
- chroni układ paliwowy, szczególnie zbiornik paliwa przed korozją
- chroni gniazda zaworowe przed zużyciem - zapobiega obladzaniu układu dolotowego
- podwyższa odporność na spalanie stukowe (podnosi liczbę oktanową paliwa)
- zapobiega tworzeniu osadów we wszystkich miejscach gdzie występuje mieszanka paliwowo-powietrzna.

CASTROL Biofix Premium
Najwyższej jakości zapachowy płyn do mycia i spryskiwania szyb samochodowych i reflektorów. Płyn eksploatacyjny używany powszechnie w instalacjach spryskiwania szyb i reflektorów pojazdów samochodowych. Nowoczesna formuła płynu jest mieszaniną etanolu, detergentów, wody i kompozycji zapachowych. Znakomicie usuwa insekty, brud i osady organiczne i wszelkie trudne do zmycia zanieczyszczenia szyb. Po użyciu nie pozostawia odblasków, zacieków i refleksów świetlnych, nie odbarwia i nie uszkadza powłoki lakierowej. Płyn jest neutralny w stosunku do gum piór wycieraczek. Produkt jest wersją w stężeniu eksploatacyjnym i nie wymaga rozcieńczania. Dostępny w wersji letniej i zimowej.

Do Góry