Szukasz profesjonalnego sprzedawcy ?

Zadzwoń do nas!!! +48 604-192-386 ; 604-192-389 ; 696-426-850

Kontakt

Produkty CASTROL - oleje przekładniowe.

Oleje przekładniowe
Części składowe skrzyni biegów mają do wykonania bardzo skomplikowaną pracę. Jest ona niezbędnym składnikiem niemal każdego pojazdu. Jednak długie okresy między przeglądami i zazwyczaj prawidłowa praca sprawiają, że bardzo łatwo o niej zapomnieć. Tym bardziej dla utrzymania prawidłowego stanu pracy skrzyni biegów ważne jest wybranie prawidłowego produktu. Używanie odpowiedniego, wysokiej jakości oleju nie tylko zwiększa pewność i niezawodność pracy samochodu ale także obniża zużycie paliwa i rachunki za naprawę.

Smary do automatycznych skrzyń biegów / ATF
Oleje syntetyczne charakteryzujące się wysoką odpornością na ekstremalne temperatury oraz starzenie, idealne do automatycznych skrzyni biegów.

Transmax Z
Castrol Transmax Z różni się od zwykłych olejów przekładniowych ATF stuprocentową odpornością na ścinanie. Konwencjonalne oleje ATF tracą 35% swojej lepkości już po pierwszych 5.000 km przebiegu. Skutkiem tego jest powstawanie osadów oraz szybsze zużywanie się przekładni. Tramsmax Z w trakcie długiego użytkowania nie traci swojej lepkości i pozostaje stabilny. Osiągnięte to zostało dzięki szerokim pracom badawczym i ma ogromne znaczenie dla wszystkich części skrzyni biegów, powierzchni ciernych w przekładniach automatycznych, a także na synchronizację w skrzyniach ręcznych. Wydłużony okres między wymianami (90.000 km) dla przekładni ZF Ecomat MB AT i Voith AT.

ATF Multivehicle
Castrol ATF Multivehicle jest olejem do automatycznych skrzyń biegów dedykowany do większości Japońskich aplikacji wymagających wyższego poziomu odporności na wibracje i drgania niż skrzynie pochodzące z Europy i US. Został opracowany w celu spełnienia wymagań norm JASO 1A Japanese Automobile Standards Organisation który jest wymagany przez większość Japońskich Producentów Pojazdów.

Transmax Dual
jest w pełni syntetycznym olejem przekładniowym o lepkości 75W dla przekładni DTC( wyposażonym w podwójne sprzęgło). Został specjalnie stworzony dla skrzyń DCT ( DUal Clutch Transmissions- dwusprzęgłowych skrzyń biegów)takich marek jak Volvo , MMC i Chrysler , oraz tam gdzie wymagana jest specyfikacja Forda WSS-M2C-936-A.

Transmax A CVT
Castrol Transmax A CVT został opracowany wspólnie z Audi i zaakceptowany do skrzyń bezstopniowych CVT Multitronic VL300 i VL380.

Mineralne oleje typu ATF
Oleje mineralne typu ATF znajdujące zastosowanie w automatycznych skrzyniach biegów, spełniające najpopularniejsze normy producenckie, idealnie nadają się wszędzie tam, gdzie liczy się trwałość i doskonała ochrona automatycznych skrzyń biegów.

Transmax DEX III Multivehicle
Castrol Transmax Dex III Multivehicle został opracowany do automatycznych skrzyń biegów wyprodukowanych przez GM przed 2005 rokiem oraz do skrzyń z lat 1983-1996 gdzie jest wymagana specyfikacja DexronŽ (II lub III) lub Mercon. Został zaakceptowany do skrzyń Allison w pojazdach ciężarowych wymagających poziomu jakości TES 389 oraz innych producentów w których wymagany jest olej o tym poziomie jakości. Może być stosowany do układów wspomagania kierownicy. Nie stosować do aplikacji wymagających norm MERCONŽ V, MERCONŽ SP lub DEXRONŽ VI.

ATF DEX III Multivehicle
Castrol ATF Dex II Multivehicle jest olejem do automatycznych skrzyń biegów który może być użyty do szerokiej gamy automatycznych skrzyń biegów i układów wspomagania kierownicy. Jest odpowiedni do układów wymagających spełnienia norm Dexron IID lub Mercon oraz jest zaakceptowany do stosowania w licznych aplikacjach pojazdów ciężarowych oraz manualnych skrzyniach biegów Mercedes Benz.

TQ
Specjalny olej przekładniowy do ręcznych skrzyń biegów Mercedes Benz, wspomagania układów kierowniczych i innych napędów hydraulicznych. Zalecany także do automatycznych skrzyń biegów wg. ATF typ A

Smary do manualnych skrzyń biegów
Wysokiej jakości oleje przekładniowe doskonale pracują niezależnie od temperatury - od minusowej aż do 150oC.

Syntrans Z Longlife 75W-80
Castrol Syntrans Z Longlife 75W-80 jest w pełni syntetycznym olejem o lepkosci 75W-80 stworzony aby spełnić wymagania ZF w manualnych i automatycznych skrzyniach pojazdów ciężarowych .Może być rekomendowany do większości manualnych skrzyń biegów (ciągników siodłowych , autobusów , samochodów dostawczych ) gdzie wymagana jest specyfikacja jakościowa GL-4 .TE skrzynie poddane są poważnym i znacznym przeciążeniom i temperaturom o wiele większym niż w samochodach osobowych .

Syntrans AT 75W-90
W pełni syntetyczny olej przekładniowy do synchronizowanych ręcznych skrzyń biegów pojazdów ciężarowych. Castrol SYNTRANS AT dzięki uniwersalnej lepkości może być stosowany przez cały rok zarówno w bardzo niskich jak i bardzo wysokich temperaturach. Jest szczególnie polecany do eksploatacji w przypadku ręcznych skrzyń biegów MB-ACTROS wg specyfikacji MB 235.11

Syntrans 75W-85
W pełni syntetyczny olej przekładniowy do ręcznych skrzyń biegów samochodów użytkowych. Polecany przy długich okresach między wymianami.

Syntrax Universal 80W-90
Wzmocniony syntetycznie olej zaprojektowany specjalnie dla pojazdów użytkowych. Do stosowania w ręcznych skrzyniach biegów i przekładniach głównych. Pozwala na wydłużenie okresów między wymianami nawet do 160 000 km.Spełnia każdy poziom wymagań wg API GL - 1,2,3,4,5 poprzez zastosowany unikalny system dodatków spełniających wymagania ekstremalnych nacisków w przekładniach hipoidalnych , również odpowiedni do synchronizowanych skrzyń manualnych .

Syntrax Universal Plus 75W-90
Castrol Syntrax Plus jest w pełni syntetycznym, wielo-zadaniowym olejem przekładniowym dla skrzyń i przekładni głównych samochodów ciężarowych wymagających standardów jakościowych GL-4 lub GL-5 . Staranna selekcja specjalnych wysoko jakościowych pakietów dodatków i syntetycznych baz, dostarcza wyjątkowej płynności w niskich temperaturach potrzebnej dla utrzymania swobodnej zmiany biegów i kompatybilności z wiekszością europejskich zsynchronizowanych skrzyń biegów . Jako olej o lepkości SAE 75W-90 , jest produktem o doskonałej płynności w niskich temperaturach wpływając na zmniejszenie zużycia paliwa. Castrol Syntrax Universal Plus jest rekomendowany jako najlepszy dla samochodów ciężarowych, manualnych skrzyń biegów samochodów osobowych, przetwornikach momentu, osiach napędowych w samochodach Scania, Volvo, Eataon, Iveco, i RVI .

Syntrans Multivehicle 75W-90
Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90 jest w pełni syntetycznym olejem do manualnych skrzyń biegów w lepkości SAE 75W-85 dedykowanym do większości aplikacji wymagających API GL-4. Z powodzeniem rozwiązuje większość problemów manualnych skrzyń z utrudnionym włączaniem biegów przy niskich temperaturach. Normy: API GL-3/GL-4

Syntrans Transaxle 75W-90
Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 jest w pełni syntetycznym olejem przekładniowym w lepkości SAE 75W-90 wzbogacony pakietem podnoszącym ochronę ponad wymagania API GL-4. Zaaprobowany w VW 501.50 i odpowiedni do konwencjonalnych skrzyń biegów, zblokowanych z przekładnią główną, skrzyń rozdzielczych i innych aplikacji wymagających oleju zgodnego z API GL-4.

Syntrans V FE 75W-80
Castrol Syntrans V FE 75W-80 jest w pełni syntetycznym olejem przekładniowym dostarczającym znakomitej ochrony przeciwzużyciowej opracowanej w klasyfikacji API GL-4. Kompatybilny z materiałami stosowanymi w synchronizatorach jednocześnie dostarcza benefitu oszczędności paliwa. Rekomendowany przez Castrol do wszystkich 5-cio i 6-cio biegowych manualnych skrzyń biegów w Volkswagen, Audi, Seat oraz Skoda.

Syntrans B 75W
Castrol Syntrans B 75W jest w pełni syntetycznym olejem zaaprobowanym przez ZF TE-ML 11 do wzdłużnie ustawionych skrzyń biegów, szczególnie do BMW.

Syntrans FE 75W
Castrol Syntrans FE 75W jest w pełni syntetycznym olejem przekładniowym do konwencjonalnych manualnych skrzyń biegów oraz z mokrym sprzęgłem, gdzie wymagane jest poziom jakości API GL-4. Został zaakceptowany do wszystkich aplikacji wymagających normy Ford WSS-M2C200-D2 np Ford Focus, C-Max, Mondeo, S-Max, Galaxy, Transit, Volvo C30, S40, V50, S60, V70, XC60, XC70.

Smary do mechanizmów różnicowych
Przewaga olejów syntetycznych w przekładniach tylnych osi została dowiedziona podczas testu: Używając oleju syntetycznego moment obrotowy wynoszący 700Nm został zredukowany o ponad 80%. Przekłada się to na dłuższą żywotność przekładni, redukuje koszty utrzymania oraz zmniejsza zużycie i tracie.

Manual EP 80W
Castrol Manual EP 80W jest mineralnym płynem odpowiednim dla aplikacji gdzie wymagany jest poziom jakosciowy API GL-4 . Manual EP 80W został zaaprobowany przez MB w przekładniach zastosowanych w pojazdach dostawczych i cięzarówkach , posiada równiez aprobatę ZF dla sktrzyń manualnych.

Manual EP 80W-90
Castrol Manual EP 80W-90 jest mineralnym olejem przekładniowym dedykowanym do aplikacji wymagających spełniania klasyfikacji API GL-4. Zaaprobowany do stosowania przez ZF w manualnych skrzyniach biegów.

Do Góry