Smary SILESIA
SMARY PLASTYCZNE SAMOCHODOWE I OGÓLNEGO STOSOWANIA | |||||
---|---|---|---|---|---|
Nazwa produktu |
Klasa NLGI |
Temperatura kroplenia min. °C |
Temperatura pracy °C |
Zagęszczacz |
Opis, zastosowanie i specyfikacje |
Smar ŁT 4 EP 1 Smar ŁT 4 EP 2 Smar ŁT 4 EP 3 |
1 2 3 |
185 190 190 |
-30/100 -30/130 -30/140 |
Li Li Li |
Przeznaczone do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych pracujących w warunkach podwyższonych obciążeń. Mogą być stosowane do smarowania przekładni wolnoobrotowych, przegubów i prowadnic. Są odporne na wymywanie wodą, zapewniają ochronę przed korozją w środowisku wilgotnym. |
Smar ŁT 4 S 2 Smar ŁT 4 S 3 |
2 3 |
190 190 |
-30/130 -30/130 |
Li Li |
Przeznaczone do smarowania łożysk tocznych i innych elementów pojazdów samochodowych. Charakteryzują się wysoką stabilnością mechaniczną, odpornością na starzenie i ochroną korozyjną. Są odporne na wymywanie wodą. |
Smar ŁT 41 Smar ŁT 42 Smar ŁT 43 |
1 2 3 |
185 190 190 |
-30/120 -30/130 -30/130 |
Li Li Li |
Przeznaczone do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych powszechnego stosowania pracujących w normalnych warunkach. Są odporne na wymywanie wodą. |
Smar STP | 1 | 80 | -10/60 | Ca | Przeznaczony do smarowania podwozi pojazdów mechanicznych, sworzni, przegubów oraz innych węzłów tarcia. Jest odporny na działanie wody. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pompy wodnej. |
Smar grafitowany | 1/2 | 77 | -20/60 | Ca + grafit | Przeznaczony do smarowania piór resorów, gwintów śrub, otwartych kół zębatych, łańcuchów oraz innych silnie obciążonych węzłów tarcia. Jest odporny na działanie wody. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych. |
SMARY DO ZASTOSOWAŃ PRZEMYSŁOWYCH | |||||
Nazwa produktu |
Klasa NLGI |
Temperatura kroplenia min. °C |
Temperatura pracy °C |
Zagęszczacz |
Opis, zastosowanie i specyfikacje |
Smar EPX 000 Smar EPX 00 Smar EPX 0 |
000 00 0 |
150 160 170 |
-30/100 -30/100 -30/100 |
Li Li Li |
Przeznaczone do smarowania zamkniętych przekładni zębatych, również stożkowych oraz łożysk tocznych i ślizgowych. Mogą być stosowane w układach centralnego smarowania. Są odporne na wymywanie wodą. |
Smar EP 23 Smar EP 25 |
2 2 |
190 190 |
-30/130 -30/130 |
Li + MoS2 Li + MoS2 |
Przeznaczone do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych powierzchni trących pracujących w wysokich, szczególnie udarowych obciążeniach. Zawierają dwusiarczek molibdenu zapobiegający groźbie zatarcia, nawet w przypadku tarcia suchego.Są odporne na wymywanie wodą. |
Smar maszynowy 2 Smar maszynowy 3 |
2 3 |
85 90 |
-10/60 -10/60 |
Ca Ca |
Smary maszynowe stosuje się do smarowania łożysk ślizgowych i innych powierzchni trących - z wyjątkiem łożysk tocznych. Smary maszynowe są odporne na działanie wody. |
Smar CSW-1 Smar CSW-2 |
1 2 |
85 85 |
-10/60 -10/60 |
Ca Ca |
Stosuje się do smarowania łożysk tocznych klatek walcowniczych i urządzeń pomocniczych o centralnym systemie smarowania, oraz innych urządzeń pracujących przy wysokich i udarowych obciążeniach np.. Kruszarkach, prasach itp.. Są odporne na działanie wody. |
Bentos 2 | 2 | - | -10/200 | bentonit | Przeznaczony do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych skojarzeń trących o stałej temperaturze pracy 120-200oC Nie zaleca się stosowania do łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz małym luzie poprzecznym. Jest odporny na działanie wody. |
Bentos EP 23 | 2 | - | -10/220 | bentonit + MoS2 | Przeznaczony do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych skojarzeń trących, przy wysokich, szczególnie udarowych obciążeniach oraz w zakresie górnej temperatury stosowalności. Nie zaleca się stosowania do łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz małym luzie poprzecznym. Jest odporny na działanie wody. |