Szukasz profesjonalnego sprzedawcy ?

Zadzwoń do nas!!! +48 604-192-386 ; 604-192-389 ; 696-426-850

Kontakt

Produkty CHEMNAFT - Motoryzacja - Cięzarowe

Linia Qualitium Truck

Qualitium Truck Evo 5W-30 CJ-4

ZASTOSOWANIE:
- samochody ciężarowe, autobusy, sprzęt rolniczy i budowlany
- do silników Diesla spełniających normy emisji zanieczyszczeń Euro 5 i Euro 6
- silniki z filtrami cząstek stałych DPF
- wyposażone w układy recyrkulacji spalin (EGR) i/lub systemy katalizatorów SCR (pojazdy z Ad-blue)
- można także stosować w samochodach osobowych
- idealny dla firm o zróżnicowanym taborze: samochody ciężarowe, dostawcze, osobowe, ciężki sprzęt

ZALETY:
Idealnie chroni silnik przed zużyciem, zmniejsza zużycie elementów silnika o min. 15% - w porównaniu do analogicznych olejów
- olej energooszczędny, zapewnia oszczędność paliwa w czasie eksploatacji
- bardzo dobre własności przy niskich temperaturach w trudnych warunkach zimowych
- sprawny przepływ oleju w ekstremalnie niskich temperaturach
- zachowanie czystości tłoków i innych elementów silnika
- umożliwia wykorzystanie maksymalnych mocy silnika
- radzi sobie z zanieczyszczeniami - przez co można go stosować w ciężkich warunkach pracy np. kamieniołomach, placach budowy

SPEŁNIA WYMAGANIA: Volvo VDS-4
Renault RVI RLD-3
MB-Approval 228.51
MAN M3677
Mack EO-O Premium Plus
MTU Type 3.1
Deutz DQC-IV-10 LA
Cummins CES 20081
Caterpillar ECF-3
DAF, Iveco, Scania

OLEJ ZAMIENNY:
Mobil Delvac 1 LE 5W/30
Lotos Turdus Powertec 5100 FE 5W/30
Castrol Vecton Fuel Saver 5W/30
Orlen Oil Platinum Ultor Perfect 5W/30
Total Rubia TIR 9900 FE 5W/30
Shell Rimula R6 LME 5W/30

Qualitium Truck Extra 5W-40 CI-4

ZASTOSOWANIE:
- samochody ciężarowe, autobusy, sprzęt rolniczy i budowlany
- do silników Diesla spełniających normy emisji zanieczyszczeń Euro 5 i Euro 6
- wyposażone w układy recyrkulacji spalin (EGR) i/lub systemy katalizatorów SCR (pojazdy z Ad-blue)
- można także stosować w samochodach osobowych z silnikami benzynowymi i Diesla

ZALETY:
Idealnie chroni silnik przed zużyciem, zmniejsza zużycie elementów silnika o min. 15% - w porównaniu do analogicznych olejów
- sprawny przepływ oleju w ekstremalnie niskich temperaturach
- pomaga zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez niskie straty oleju i mniejsze dolewki
- zachowanie czystości tłoków i innych elementów silnika
- można stosować przy wydłużonych okresach pomiędzy wymianami
- umożliwia wykorzystanie maksymalnych mocy silnika
- radzi sobie z zanieczyszczeniami, przez co można go stosować w ciężkich warunkach pracy np. kamieniołomach, placach budowy

SPEŁNIA WYMAGANIA:
MAN M 3277; MAN M 3275-1
MB 228.3
Volvo VDS-3; VDS-2
Renault RVI RLD2; RLD
Mack EO-N; Mack EO-M Plus
Scania LDF-2
MTU Type 2
Deutz DQC-III-10
Cummins CES 20076/77
Caterpillar ECF-1a
DAF, Iveco

OLEJ ZAMIENNY:
Mobil Delvac 1 5W/40
Lotos Diesel Fleet 5W/40

Qualitium Truck Eco 10W-30 CJ-4

ZASTOSOWANIE:
- samochody ciężarowe, autobusy, sprzęt rolniczy i budowlany
- do silników Diesla spełniających normy emisji zanieczyszczeń Euro 5 i Euro 6
- silniki z filtrami cząstek stałych DPF
- wyposażone w układy recyrkulacji spalin (EGR) i/lub systemy katalizatorów SCR (pojazdy z Ad-blue)
- można także stosować w samochodach osobowych
- idealny dla firm o zróżnicowanym taborze: samochody ciężarowe, dostawcze, osobowe, ciężki sprzęt

ZALETY:
Idealnie chroni silnik przed zużyciem, zmniejsza zużycie elementów silnika o min. 15% - w porównaniu do analogicznych olejów
- olej energooszczędny - zapewnia oszczędność paliwa w czasie eksploatacji
- sprawny przepływ oleju w ekstremalnie niskich temperaturach
- zachowanie czystości tłoków i innych elementów silnika
- umożliwia wykorzystanie maksymalnych mocy silnika
- radzi sobie z zanieczyszczeniami - przez co można go stosować w ciężkich warunkach pracy np. kamieniołomach, placach budowy

SPEŁNIA WYMAGANIA:
Volvo VDS-4
Renault RVI RLD-3
MB-Approval 228.51
MAN M3677
Mack EO-O Premium Plus
MTU Type 3.1
Deutz DQC-IV-10 LA
Cummins CES 20081
Caterpillar ECF-3
DAF, Iveco, Scania

OLEJ ZAMIENNY:
Mobil Delvac MX ESP 10W/30
Castrol Vecton Long Drain 10W/30
Shell Rimula R5 LE 10W/30
Orlen Oil Platinum Ultor Optimo 10W/30
Total Rubia TIR 7900 FE 10W/30

Qualitium Truck Ultra 10W-40 CI-4

ZASTOSOWANIE:
- samochody ciężarowe, autobusy, sprzęt rolniczy i budowlany
- do silników Diesla spełniających normy emisji zanieczyszczeń Euro 5 i Euro 6
- silniki z filtrami cząstek stałych DPF
- wyposażone w układy recyrkulacji spalin (EGR) i/lub systemy katalizatorów SCR (pojazdy z Ad-blue)
- można także stosować w samochodach osobowych z silnikami benzynowymi i Diesla
- idealny dla firm o zróżnicowanym taborze: samochody ciężarowe, dostawcze, osobowe, ciężki sprzęt

ZALETY:
Idealnie chroni silnik przed zużyciem, zmniejsza zużycie elementów silnika o min. 15% - w porównaniu do analogicznych olejów
- sprawny przepływ oleju w ekstremalnie niskich temperaturach
- zachowanie czystości tłoków i innych elementów silnika
- wydłuża okres eksploatacji
- umożliwia wykorzystanie maksymalnych mocy silnika
- radzi sobie z zanieczyszczeniami dzięki czemu można go stosować w ciężkich warunkach pracy np. kamieniołomach, placach budowy

SPEŁNIA WYMAGANIA:
MAN M3477/3271-1
MB 228.51
Volvo VDS-3, VDS-2
Renault RVI RLD2
Mack EO-N
MTU Type 3.1
Deutz DQC-III-10 LA
Cummins CES 20076/77
Caterpillar ECF-3
DAF, Iveco, Scania

OLEJ ZAMIENNY:
Mobil Delvac XHP LE 10W/40
Castrol Vecton Long Drain 10W/40 LS
Shell Rimula R6 LM 10W/40 / Rimula R5 LE 10W/40
Lotos Turdus Powertec 5100 10W/40
Orlen Oil Platinum Ultor Progress 10W/40
Total Rubia TIR 8900 10W/40

Qualitium Truck Super 10W-40 CI-4 (UHPD)

ZASTOSOWANIE:
- samochody ciężarowe, autobusy, sprzęt rolniczy i budowlany
- do silników Diesla spełniających normy emisji zanieczyszczeń Euro 5 i Euro 6
- wyposażone w układy recyrkulacji spalin (EGR) i/lub systemy katalizatorów SCR (pojazdy z Ad-blue)
- można także stosować w samochodach osobowych z silnikami benzynowymi i Diesla

ZALETY:
Idealnie chroni silnik przed zużyciem, zmniejsza zużycie elementów silnika o min. 15% - w porównaniu do analogicznych olejów
- sprawny przepływ oleju w ekstremalnie niskich temperaturach
- zachowanie czystości tłoków i innych elementów silnika
- wydłuża okres eksploatacji
- umożliwia wykorzystanie maksymalnych mocy silnika
- radzi sobie z zanieczyszczeniami, przez co można go stosować w ciężkich warunkach pracy np. kamieniołomach, placach budowy

SPEŁNIA WYMAGANIA:
MAN M3277, M3275
MB 228.5
Volvo VDS-3, VDS-2
Renault RVI RLD2
Mack EO-N
Scania LDF-2
MTU Type 2
Deutz DQC-III-10
Cummins CES 20076/77
Caterpillar ECF-1a, DAF, Iveco

OLEJ ZAMIENNY:
Mobil Delvac XHP Extra 10W/40 /Delvac MX Extra 10W/40
Castrol Vecton Long Drain 10W/40
Shell Rimula R5 LE 10W/40
Lotos Turdus Powertec 3000 10W/40
Orlen Oil Platinum Ultor Extreme 10W/40
Total Rubia TIR 8600 10W/40

Qualitium Truck Max 15W-40 CJ-4

ZASTOSOWANIE:
- do silników Diesla spełniających normy emisji zanieczyszczeń Euro 5 i Euro 6
- silniki z filtrami cząstek stałych DPF
- wyposażone w układy recyrkulacji spalin (EGR) i/lub systemy katalizatorów SCR (pojazdy z Ad-blue)
- można także stosować w samochodach osobowych z silnikami benzynowymi i Diesla
- idealny dla firm o zróżnicowanym taborze: samochody ciężarowe, dostawcze, osobowe, ciężki sprzęt

ZALETY:
Idealnie chroni silnik przed zużyciem, zmniejsza zużycie elementów silnika o min. 15% - w porównaniu do analogicznych olejów
- wydłuża żywotność silnika, zmniejsza częstotliwość remontów
- zwiększa żywotność filtrów cząstek stałych DPF
- pomaga zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez niskie straty oleju i mniejsze dolewki
- utrzymuje elementy silnika w idealnej czystości, przekraczając znacznie limity w tym zakresie
- można stosować przy wydłużonych okresach pomiędzy wymianami
- doskonale radzi sobie z zanieczyszczeniami, przez co można go stosować w ciężkich warunkach pracy np. kamieniołomach, placach budowy, budowach dróg

SPEŁNIA WYMAGANIA:
MAN M3575
MB 228.31
Volvo VDS-4
Renault RVI RLD3
Mack EO-O Premium Plus
MTU Type 2.1
Deutz DQC-III-10 LA
Cummins CES 20081
Caterpillar ECF-3, ECF-2
DAF, Iveco, Scania

OLEJ ZAMIENNY:
Mobil Delvac MX ESP 15W/40
Castrol Vecton 15W/40 CJ-4
Shell Rimula R4 L 15W/40
Lotos Turdus Powertec 1100 15W/40
Orlen Oil Platinum Ultor Futuro 15W/40

Qualitium Truck Plus 15W-40 CI-4 (SHPD)

ZASTOSOWANIE:
- samochody ciężarowe, autobusy, sprzęt rolniczy i budowlany
- do silników Diesla spełniających normy emisji zanieczyszczeń Euro 5 - wyposażone w układy recyrkulacji spalin (EGR) i/lub systemy katalizatorów SCR (pojazdy z Ad-blue)
- do stosowania w starszych typach silników Euro 2,3,4
- można także stosować w samochodach osobowych z silnikami benzynowymi i Diesla

ZALETY:
Idealnie chroni silnik przed zużyciem, zmniejsza zużycie elementów silnika o min. 15% - w porównaniu do analogicznych olejów
- stabilna i wysoka jakość oleju w doskonałej cenie
- zachowanie czystości tłoków i innych elementów silnika
- wydłuża okres eksploatacji
- umożliwia wykorzystanie maksymalnych mocy silnika
- radzi sobie z zanieczyszczeniami przez co można go stosować w ciężkich warunkach pracy np. kamieniołomach, placach budowy
- zapewnia bardzo dobre smarowanie silników starszej generacji używanych zarówno w sprzęcie drogowym, jak i pozadrogowym

SPEŁNIA WYMAGANIA:
MAN M3275-1
MB 228.3
Volvo VDS-3, Volvo VDS-2
Renault RVI RLD2
Mack EO-N, Mack EO-M Plus
MTU Type 2
Deutz DQC-III-05
Cummins CES 20071/72/75/76/77
Caterpillar ECF-1a
DAF, Iveco, Scania

OLEJ ZAMIENNY:
Mobil Delvac MX ESP 15W/40
Castrol Vecton 15W/40
Shell Rimula R4 15W/40
Lotos Turdus Powertec CI-4 15W/40
Orlen Oil Platinum Ultor Plus 15W/40
Total Rubia TIR 7400 15W/40

Qualitium Truck Basic 15W-40 CH-4

ZASTOSOWANIE:
- samochody ciężarowe, autobusy, sprzęt rolniczy i budowlany
- do silników Diesla spełniających normy emisji zanieczyszczeń Euro 4,3,2,1
- można także stosować w samochodach osobowych z silnikami benzynowymi i Diesla
- idealny dla firm o zróżnicowanym taborze: samochody ciężarowe, dostawcze, osobowe, ciężki sprzęt

ZALETY:
Idealnie chroni silnik przed zużyciem, zmniejsza zużycie elementów silnika o min. 15% - w porównaniu do analogicznych olejów
- stabilna i wysoka jakość oleju w doskonałej cenie
- zachowanie czystości tłoków i innych elementów silnika
- można stosować przy wydłużonych okresach pomiędzy wymianami
- doskonale radzi sobie z zanieczyszczeniami, przez co można go stosować w ciężkich warunkach pracy np. kamieniołomach, placach budowy
- bardzo dobre smarowanie silników starszej generacji używanych zarówno w sprzęcie drogowym, jak i pozadrogowym
- powoduje spęcznienie starszych uszczelek, przez co zapobiega się wyciekom oleju

SPEŁNIA WYMAGANIA:
MAN M 3275-1
MB 228.3
Volvo VDS-3; VDS-2
Renault RVI RLD2; RLD
Mack EO-M Plus
MTU Type 2
Deutz DQC-III-05
Cummins CES 20071/72/75/76/77
Caterpillar ECF-1a
Komatsu KES 07.851.1
DAF, Iveco, Scania

OLEJ ZAMIENNY:
Mobil Delvac Super 1400 15W/40
Castrol Vecton 15W/40
Shell Rimula R3 X 15W/40
Lotos Turdus SHPD 15W/40
Orlen Oil Platinum Ultor CH-4 15W/40
Total Rubia TIR 6400 15W/40

Qualitium Truck Special 15W-40 CG-4

ZASTOSOWANIE:
- samochody ciężarowe, autobusy, sprzęt rolniczy i budowlany
- do silników Diesla spełniających normy emisji zanieczyszczeń Euro 4,3,2,1
- można także stosować w samochodach osobowych z silnikami benzynowymi i Diesla
- idealny dla firm o zróżnicowanym taborze: samochody ciężarowe, dostawcze, osobowe, ciężki sprzęt

ZALETY:
Idealnie chroni silnik przed zużyciem, zmniejsza zużycie elementów silnika o min. 15% - w porównaniu do analogicznych olejów
- stabilna i wysoka jakość oleju w doskonałej cenie
- zachowanie czystości tłoków i innych elementów silnika
- doskonale radzi sobie z zanieczyszczeniami - przez co można go stosować w ciężkich warunkach pracy np. kamieniołomach, placach budowy
- zapewnia bardzo dobre smarowanie silników starszej generacji używanych zarówno w sprzęcie drogowym, jak i pozadrogowym
- powoduje spęcznienie starszych uszczelek - co zapobiega wyciekom oleju

SPEŁNIA WYMAGANIA:
MAN M 3275
MB 228.1
Volvo VDS-2
MTU Cat 1

OLEJ ZAMIENNY:
Mobil Delvac Super 1400 15W/40
Castrol Tection Medium Duty 15W/40
Shell Rimula R3 U 15W/40
Lotos Turdus MD 15W/40
Orlen Oil Platinum Ultor CG-4 15W/40
Total Rubia TIR 4400 15W/40

Qualitium Truck Standard 15W-40 CF-4

ZASTOSOWANIE:
- samochody ciężarowe, autobusy, sprzęt rolniczy i budowlany
- pojazdy wyposażone w wysokoobrotowe, czterosuwowe silniki wysokoprężne (także z turbodoładowaniem)
- do silników Diesla i benzynowych starszego typu
- można także stosować w samochodach osobowych i dostawczych
- do silników Diesla spełniających normy emisji zanieczyszczeń Euro 3,2,1

ZALETY:
Idealnie chroni silnik przed zużyciem, zmniejsza zużycie elementów silnika o min. 15% - w porównaniu do analogicznych olejów
- wydłuża żywotność silnika, zmniejsza częstotliwość remontów
- bardzo dobre smarowanie silników starszej generacji - stosowanych zarówno w sprzęcie drogowym, jak i pozadrogowym
- powoduje spęcznienie starszych uszczelek - co zapobiega wyciekom oleju
- pomaga zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez niskie straty oleju i mniejsze dolewki
- przyczynia się do redukcji osadów niskotemperaturowych, jak i wysokotemperaturowych

SPEŁNIA WYMAGANIA:
MB 228.1
MAN 270/271
Volvo VDS
MTU Cat 1
Kamaz

OLEJ ZAMIENNY:
Mobil Delvac Super 1400 15W/40
Castrol Tection Medium Duty 15W/40
Shell Rimula R2 Extra 15W/40
Lotos RG Trans Classic 15W/40
Orlen Oil Platinum Diesel 15W/40
Total Rubia XT 15W/40

Qualitium Truck Standard 20W-50 CF-4

ZASTOSOWANIE:
- samochody ciężarowe, autobusy, sprzęt rolniczy i budowlany
- pojazdy wyposażone w wysokoobrotowe, czterosuwowe silniki wysokoprężne (także z turbodoładowaniem)
- do silników Diesla i benzynowych starszego typu
- można także stosować w samochodach osobowych i dostawczych
- do silników Diesla spełniających normy emisji zanieczyszczeń Euro 3,2,1

ZALETY:
Idealnie chroni silnik przed zużyciem, zmniejsza zużycie elementów silnika o min. 15% - w porównaniu do analogicznych olejów
- wydłuża żywotność silnika, zmniejsza częstotliwość remontów
- gwarantuje bardzo dobre smarowanie silników starszej generacji - stosowanych zarówno w sprzęcie drogowym, jak i pozadrogowym
- powoduje spęcznienie starszych uszczelek - co zapobiega wyciekom oleju
- pomaga zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez niskie straty oleju i mniejsze dolewki
- przyczynia się do redukcji osadów niskotemperaturowych, jak i wysokotemperaturowych

SPEŁNIA WYMAGANIA:
MB 228.1
MAN 270/271
MTU Cat 1
Kamaz

OLEJ ZAMIENNY:
Mobil Delvac Super 20W/50
Shell Rimula R2 Extra 20W/50
Lotos RG Trans Standard 20W/50
Orlen Oil Platinum Ultor Diesel 20W/50
Total Rubia XT 20W/50

Oleje Przekładniowe

Qualitium Gear GL-5 80W-90

ZASTOSOWANIA:
- do przekładni głównych i skrzyń biegów pracujących w bardzo trudnych warunkach eksploatacji (przy dużych prędkościach i skokowych obciążeniach, dużych prędkościach i małym momencie obrotowym oraz małych prędkościach i wysokim momencie obrotowym)
- przekładnie i skrzynie manualne w samochodach osobowych, pojazdach terenowych i lekkich dostawczych
- przekładnie i skrzynie manualne w samochodach ciężarowych i autobusach, do których zalecane jest stosowanie oleju tej klasy API

ZALETY:
Idealnie chroni przekładnie przed zużyciem mechanicznym, redukuje poziom zużycia min. o 15% - w porównaniu do analogicznych olejów
- gwarantuje dokładne smarowanie pomiędzy współpracującymi elementami
- wykazuje doskonałe właściwości przeciwpienne
- charakteryzuje się stabilnością parametrów, jest odporny na utlenianie
- wykazuje bardzo dobre właściwości przeciwzużyciowe i przeciwzatarciowe

SPEŁNIA WYMAGANIA:
MAN 342 M1, M2, M3
Scania STO 1:0
ZF TE-ML 05A/16B/16C/17B/19B/21A
Mack GO-J plus, Mack GO-J
Ford WSD-M2C200-C
MT-1; SAE J2360

OLEJ ZAMIENNY:
Mobil Mobilube HD 80W/90
Shell Spirax S3 AD 80W/90
Castrol AXLE EPX 80W/90
Lotos TITANIS GL-5 SAE 80W/90
Orlen Oil HIPOL GL-5 80W/90
Platinum Gear GL-5 80W/90
Total TRANSMISSION AXLE 9 80W/90

Qualitium Gear GL-4 80W-90

ZASTOSOWANIE:
- do przekładni pracujących w trudnych warunkach eksploatacji (przy dużych prędkościach, małym momencie obrotowym oraz małych prędkościach, dużym momencie obrotowym)
- przekładnie i skrzynie manualne w samochodach osobowych i lekkich dostawczych
- przekładnie i skrzynie manualne w samochodach ciężarowych i autobusach
- przekładnie w maszynach, urządzeniach i sprzętach np. do prac ziemnych, do których zalecane jest stosowanie oleju tej klasy API

ZALETY:
Idealnie chroni przekładnie przed zużyciem mechanicznym, redukuje poziom zużycia min. o 15% w porównaniu do analogicznych olejów
- utrzymuje w czystości elementy przekładni
- wykazuje bardzo dobre właściwości przeciwzużyciowe i przeciwzatarciowe
- doskonale odprowadza ciepło powstałe w wyniku sił tarcia pomiędzy współpracującymi elementami
- zdecydowanie ogranicza wibrację i hałas

SPEŁNIA WYMAGANIA:
MAN M 341 Type Z2; 341 Type Z1
ZF TE-ML 02B
ZF TE-ML 16A
ZF TE-ML 17A
ZF TE-ML 19A
MIL-L-2105 D

OLEJ ZAMIENNY:
Mobil MobilubeT GX 80W/90
Castrol Manual EP 80W/90
Lotos PARUS GL-4 SAE 80W/90
Orlen Oil HIPOL GL-4 80W/90
Total TRANSMISSION GEAR 7 80W/90

Qualitium ATF III

ZASTOSOWANIE:
- do automatycznych skrzyń biegów pracujących w bardzo trudnych warunkach
- automatyczne skrzynie biegów w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusach, sprzęcie rolniczym i budowalnym
- urządzenia wspomagające układy kierownicze
- układy hydrokinetyczne wymagające oleju ATF
- przekładnie Powershift ciągników i ładowarek wymagające stosowania oleju ATF

ZALETY:
Idealnie chroni elementy przed zużyciem mechanicznym, redukuje poziom zużycia min. o 15% - w porównaniu do analogicznych olejów
- najwyższa jakość w doskonałej cenie
- gwarantuje dokładne smarowanie pomiędzy współpracującymi elementami
- właściwie dobrane parametry tarcia wewnętrznego, które zapewniają płynne działanie przekładni
- wykazuje doskonałe właściwości przeciwpienne
- charakteryzuje się stabilnością parametrów, jest odporny na utlenianie w wydłużonych okresach eksploatacji
- doskonałe własności w niskich temperaturach, co wpływa na zmniejszenie zużycia przy rozruchu w warunkach zimowych

SPEŁNIA WYMAGANIA:
Dexron IIIH/IIIG/IIIF/IIIE
Allison C4; Allison TES 389
Caterpillar TO-2
Ford Mercon
Voith H55.6336.41/G607
M2C138-CJ; M2C166-H
MB 236.1
MAN 339 type V-1/Z-1
ZF TE-ML 04D/09/11A/14A

OLEJ ZAMIENNY:
Mobil ATF 320
Shell Spirax S3 ATF MD3
Castrol Transmax Dex III
Lotos ATF IIIG
Orlen Oil Platinum ATF III
Total Fluide G3

Qualitium ATF II D

ZASTOSOWANIE:
- do automatycznych skrzyń biegów pracujących w umiarkowanych i trudnych warunkach
- automatyczne skrzynie biegów w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusach, sprzęcie rolniczym i budowalnym
- urządzenia wspomagające układy kierownicze
- układy hydrokinetyczne wymagające oleju ATF

ZALETY:
Idealnie chroni elementy przed zużyciem mechanicznym, redukuje poziom zużycia min. o 15% - w porównaniu do analogicznych olejów
- gwarantuje dokładne smarowanie pomiędzy współpracującymi elementami
- właściwie dobrane parametry tarcia wewnętrznego, które zapewniają płynne działanie przekładni
- wykazuje doskonałe właściwości przeciwpienne
- charakteryzuje się stabilnością parametrów, jest odporny na utlenianie
- doskonałe własności w niskich temperaturach, co wpływa na zmniejszenie zużycia przy rozruchu w warunkach zimowych

SPEŁNIA WYMAGANIA:
Dexron IID
Allison C4
Voith H55.6335/G607
MAN 339 Type V1
ZF TE-ML 04D/11A/14A

OLEJ ZAMIENNY:
Mobil ATF 220
Shell Spirax S2 ATF D2
Castrol ATF Dex II
Lotos ATF IID
Orlen Oil Hipol ATF IID
Total Fluide ATX


Oleje Hydrauliczne

Qualitium Hydrosynth HV 46

ZASTOSOWANIE:
- do stosowania w systemach hydraulicznych w pojazdach oraz ciężkim sprzęcie pracującym w trudnych i ekstremalnie trudnych warunkach
- do stosowania w systemach hydraulicznych maszyn przemysłowych
- do pracy w warunkach wysokich ciśnień i temperatur
- do pracy w układach hydraulicznych pracujących w niskich temperaturach otoczenia

ZALETY:
Najwyższej jakości olej hydrauliczny stworzony według Technologii Syntetycznej z wykorzystaniem odpowiednich dodatków uszlachetniających - na bazie unikalnej formuły Transform-Tec gwarantującej dostosowanie się parametrów oleju do zmieniających się warunków eksploatacji.
- wydłuża okresy eksploatacji nawet w ekstremalnie trudnych warunkach pracy
- zastosowanie odpowiednich dodatków poprawiających własności smarne skutkuje dużo lepszą ochroną elementów pompy przed zużyci
em - co bezpośrednio wpływa na zmniejszenie ilości przestojów remontowych czy awarii - ze względu na skład i doskonałe własności antyutleniające oraz wysoką stabilność może pracować w układach znacznie dłużej niż tradycyjne oleje mineralne
- wykazuje doskonałe właściwości przeciwpienne
- charakteryzuje się stabilnością parametrów, jest odporny na utlenianie
- doskonałe własności w niskich temperaturach
- doskonała deemulgowalność - zapewnia szybkie wydzielanie wody

NORMY/SPECYFIKACJE:
ISO VG 46
ISO 11158 L-HV
DIN 51524 -3
Parker (formerly Denison) HF-0, HF-1, HF-2 (HM, HV)
Eaton M-2950-S and I-286-S3
MAG P68, P69, P70 (HM, HV)
ASTM D6158 (HM, HV)
SAE MS 1004 (HM, HV)
Bosch Rexroth RE 90220
JCMAS P041 HK Hydraulic specification
ANSI/AGMA 9005-E02-RO
GM LS-2
AIST 126, 127
SEB 181222

OLEJ ZAMIENNY:
Mobil SHC, Shell Tellus S2 MX,
Orlen Oil Hydrol Extra L-HV,
Total Equivis SH AF

Qualitium HV 46

ZASTOSOWANIE:
- do stosowania w systemach hydraulicznych w pojazdach oraz ciężkim sprzęcie pracującym w trudnych warunkach
- do stosowania w systemach hydraulicznych maszyn przemysłowych
- do pracy w warunkach wysokich ciśnień i temperatur
- do pracy w układach hydraulicznych pracujących w niskich temperaturach otoczenia

ZALETY:
Zapewnia doskonałą wydajność systemów hydraulicznych, zmniejsza koszty eksploatacji oraz zwiększa produktywność.
- wydłuża okresy eksploatacji nawet w trudnych warunkach pracy
- zastosowanie odpowiednich dodatków poprawiających własności smarne skutkuje doskonałą ochroną przed zużyciem
- doskonałe własności antyutleniające oraz wysoka stabilność
- wykazuje doskonałe właściwości przeciwpienne
- charakteryzuje się stabilnością parametrów, jest odporny na utlenianie
- doskonałe własności w niskich temperaturach
- doskonała deemulgowalność - zapewnia szybkie wydzielanie wody
- idealna kompatybilność z uszczelnieniami

NORMY/SPECYFIKACJE:
ISO VG 46
ISO 11158 L-HV
DIN 51524 -3

OLEJ ZAMIENNY:
Mobil DTE 10 Excel 46
Shell Tellus S2 V 46
Castrol Hyspin AWH-M 46
Lotos Hydromil L-HV 46
Orlen Oil Hydrol L-HV 46
Total Equivis HV 46

Do Góry